Svar


Vicki: Så fort jag såg din kommentar började jag leta efter namnet på hotellet. Vet hur frustrerad jag skulle bli om jag var i USA i samma stad och missade henne. Anyways, hon bor på "Delano hotel". Lycka till!

Kajsa: Varför spelar det någon roll egentligen? Räcker det inte med att veta att hon är lycklig, snäll, vacker och inte överviktig. Måste man sätta ett nummer på henne? Förut trodde jag att det ultimata fanet borde veta ALLT om henne, men då är man inget fan, då är man en stalker. Respektera hennes privatliv, låt henne väga 45 kg om hon nu gör det.  Vem bryr sig egentligen? På vilket sätt gör det dig starkare?

Kommentarer
Postat av: micky

bra sagt det sista. We love Miley who ever she wants to be!!

2012-05-19 @ 20:45:33
Postat av: kajsa

Jag är ett äkta fan jag tänkte mer på den andra som fråga jag bryr mig inte över huvud taget om vad hon väger jag blev verkligen sårad när då skrev så om mig om att jag var en stalker men jag vet väldigt mycket om henne men har inte brytt mig om hennes vikt eftersom att jag tycker hon är vacker ändå men sen började mina vänner fråga vad hon vägde så jag tänkte bara att du visste det jag menade inget illa...

2012-05-20 @ 11:06:15
Postat av: Anonym

Jag är ett äkta fan jag tänkte mer på den andra som fråga jag bryr mig inte över huvud taget om vad hon väger jag blev verkligen sårad när då skrev så om mig om att jag var en stalker men jag vet väldigt mycket om henne men har inte brytt mig om hennes vikt eftersom att jag tycker hon är vacker ändå men sen började mina vänner fråga vad hon vägde så jag tänkte bara att du visste det jag menade inget illa...

2012-05-20 @ 11:06:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0