svar :)

Svar till båda: Ja Miley röker. Men hon röker inte ofta, jag tror inte ens hon röker dagligen. Det beror vem hon umgås med ofta och ibland när hon är trött/festar. När hon är med andra som röker så gör hon oftast det också.
Jag orkar inte riktigt bry mig om hon röker eller inte längre. It's her life, men jag tycker att det är ett väldigt idiotiskt val. Jag stöttar inte röking alls och ser ingenting positivt i rökning och de är de med lågt självförtroende som börjar. De kanske ser tuffa ut på utsidan med de är ganska svaga på insidan. Miley t ex började röka när hennes pappa och hon bråkade, när hennes föräldrar höll på skiljas, när hon rökte bong och Can't be tamed kom ut. Det var en tuff tid för henne och hon orkade inte, men tycker det är extermt synd att hon började. Speciellt med tanke på vad hon skrev i "Miles to go":

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorgligt! Jag blir ledsen av att se de bilderna, blir inte du? :(. Hur får man en kändis att sluta röka, går de?

2012-06-13 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0