Nu får ni faktiskt läsa svaren!

Pallar inte när jag får samma frågor som jag redan har svarat på 100 gg. Läs svaren även ni som inte har frågat.


Julia: Det var förut. Jag gör inga designer nu


:o: Nej jag tror absolut inte att hon är otrogen, drev bara lite. Miley är "respektfullare" är så. De tillbringar mycket tid tillsammans eftersom de är väldigt bra vänner. Plus att det skulle bara var korkat, Liam är så mycket hetare.


FM: Skrev om LOL här: http://cyrusmiley.blogg.se/2012/june/everyone-calls-me-lol.html#comment


Anonym: Jag har vetat länge att hon röker så I'm kinda used to it, men såklart är det sorgligt. Haha, jag vet inte hur du ska få MC att sluta, du får starta en #StopSmokingMiley trend på twitter eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0