Nu drar jag till Falkenberg BIIIITCHES!

Usch, ignorera rubriken. Min alltför städade själ klarar inte av sådant språk. Anyways, kommer sakna bloggen MYCKET!!! Alldeles för mycket, inte ens jag anser att vår relation är hälsosam. Men kära läsare, frukta inte då bloggen kommer att hållas updaterad av UNDERBARA Moa. Hon har gästbloggat åt mig förut och jag minns att hon gjorde ett utmärkt jobb. Bättre än mig faktiskt, hennes eld brinner fortfarande då min bara består av ett par gnistor. Om ni förstår. Även om det låter som att bloggen ska läggas ner på sättet jag skriver så kommer det troligen inte hända än.

Alltså, alla okunniga, unga, dumma, fåfänga läsare som jag älskar så mycket, VI SES SNART! (Oh, btw ta inte illa upp, ni är alla säkert jättesmarta och hur dope ass shit som helst, jag driver bara lite. Eftersom att jag är trött. Och känner mig lite underlig.) XOXO// Zoey

Kommentarer
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Sidan ska ha minst 250 unika besökare per dag och ha en större ikon bild. Har sidan detta så kommer den bli elit när den nya desigen är inne =)

Kram

2012-07-01 @ 04:00:19
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0