Mc 29 juni

 Efter pilates
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej vi har ett länk byte med varandra .
Och ska bara säga att min sida är under renovering , för en ny design ska in m.m. Så mycket har hoppat . Ska bara säga att du kan vara lugn , om du har vart inne där ngn gång och inte sett din länk.
Jag kommer ha 3 affiliates . Elit Affiliate , Top Affiliate och Affiliate . Du kan se på min sida det inlägg tre från toppen. Titta igenom vad som står och skriv en kommentar om vilken utav dom tre som du passar in på =)

MVH Felicia

2012-06-30 @ 04:59:55
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej vi har ett länk byte med varandra =) .
Och ska bara säga att min sida är under renovering , för en ny design ska in m.m. Så mycket har hoppat . Ska bara säga att du kan vara lugn , om du har vart inne där ngn gång och inte sett din länk.
Jag kommer ha 3 affiliates . Elit Affiliate , Top Affiliate och Affiliate . Du kan se på min sida det inlägg nr 2 (just nu) från toppen. Titta igenom vad som står och skriv en kommentar om vilken utav dom tre som du passar in på =)

MVH Felicia

2012-06-30 @ 05:23:38
URL: http://kristenstewart.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0