oceanup.com

Hej några av er kanske läser skvaller sidan Oceanup.com? Om inte, börja inte göra det heller. Det är en välupdaterad hemsida som är lätt att förstå men de är hela tiden så negativa till Miley och hennes projekt. Det hånar henne ofta och behandlar henne inte som alla andra stjärnor de skriver om. Jag stör mig på deras websida otroligt mycket. Jag gick inte på den idag för första gången på något år och jag ser att de har skrivit om att Miley vann "Role model of 2011." De började artikeln med detta:


Miley Cyrus ROLE MODEL OF THE YEAR 
Smoking Miley won ...


Usch, de är så otrevliga, det är en hemsida jag undviker och de förtjänar inte alla sina tusentals läsare. Hemsidan har fått mycket kritik förr för att ha hackat på andra stora stjärnor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad taskigt!!

2012-01-03 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0