Hej // Zoey

Ville bara skriva att jag inte har tänkt att blogga mer här, men tack till alla er som har följt mig sedan början! Jag älskar er <3 Det har varit extremt roligt att blogga här, men nu har jag inte längre tid eller ork att blogga längre. Ni förstår inte hur svårt det är att släppa taget om bloggen när jag har kämpat i flera år för att bli så här stor. Jag vet inte om Nadja skulle vilja fortsätta blogga, men annars kommer jag stänga ner bloggen. ÅH TACK TILL ALLA ER SOM LÄSER! TACK TACK TACK! Och tack till bloggar som inspirerade mig som http://mileyraycyrus.webblogg.se/ och http://mileycyruz.blogg.se/. De är dessa bloggar som fick mig att börja blogga som 8-åring på mig första blogg "mileyhannah.blogg.se". Jag blev överlycklig när jag hade fem läsare och nu blir jag besviken när jag har under 300. Dock har statistiken sjunkit mycket när Nadja började gästblogga. Iaf, det har varit underbart och att se Miley växa upp har varit underbart. Miley kommer alltid kännas som min vän och jag kommer alltid ha extra kärlek för henne även om jag har växt upp och mognat. Jag är stolt över den hon har blivit, och jag älskar hennes nya cover av "Rebell yell", hennes röst har blivit bättre. Jag älskar er, tack för att ni lyssnade.
 

Kommentarer
Postat av: :)

tack för att du bloggade här!!! :)

2012-12-17 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0