Svar


Kommentarer
Postat av: isabelle

Håller med dig. Man behöver inte gilla allt hon gör för att vara ett fan, nästan så att man är mer beroende om man gillar ALLT. Jag gillar t.e.x inte hennes nya frisyr. Men att hon donerade det till cancer gör det snyggt. Jag älskar henne för hennes personlighet och hennes egen musik + hennes klädstil beroende på vad hon bär. Om inte det gör mig till ett fan så vet jag inte vad ett fan betyder.

Svar: Tack :)
cyrusmiley.blogg.se

2012-08-21 @ 22:16:44
URL: http://belliizz.blogg.se
Postat av: kajsa

Asså snälla sluta hacka på Zoey om du tycker att hon är fake så läs inte då men snälla du gör bara folk ledsna med dina negativa komentarer.Vi kommer hit för att läsa en fantastisk blogg om miley inte för att läsa tråkiga och taskiga kommentarer!!

Svar: Tack så mycket :)
cyrusmiley.blogg.se

2012-08-23 @ 20:34:24
Postat av: Anonym

Äh? Ett riktigt fan gillar allt på kändisen inte bara personligheten. Jag gillar hennes hår och allt. För hon passar i det flesta klädesplaggen.

2012-10-03 @ 16:31:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0