Miley Miley Miley....

Hon var/är min förebild. Hon har inspirerat mig, hon har fått mig att växa som person. Hon är väldigt mogen. De senaste två åren har Miley förändrats enormt mycket. Det är ingen liten tonåring som sitter och fnittrar på "The Ellen Show" längre ^^
Hon är vuxen nu. Det var lite synd ibörjan. Jag saknade de barnsliga larviga videorna och hysterin. Men hon är så inspirerande och hon finns där för en när ingen annan gör det. Det låter konstigt, men de senaste sex åren så har mitt liv cirkulerat så mycket kring henne så det känns som om hon är min vän. Nej, jag är inte creepy, när man tänker på det så är det inte så underligt. Jag lärde känna henne som person, för att varje dag fick jag lära mig mer om henne och det har varit så intressant. Jag kommer ihåg att jag reste ganska mycket i sommras och jag saknade Miley lite faktiskt. Jag kan inte beskriva hur mycket hon betyder. Nu har jag växt ifrån Miley lite men hon kommer alltid ha all min respekt och jag kommer alltid försvara henne. Det är det att nu befinner vi oss i helt olika stadier av våra liv. Hon har vuxit upp, hon har lärt känna sig själv och hon vet vart hon står. Jag söker fortfarande och har inte kommit lika långt som henne så varje gång jag ser en ny video, tweet eller whatever av henne så påmmins jag om hon inte är som mig längre. En sak som dock alltid har varit lika med Miley är när hon passerar ett stadium i sitt liv när jag gör det. Vi förändras i samma takt så därför vet jag alltid vart jag har henne och kan relatera till henne. Hon visar verkligen att man inte ska ge upp och för mig symboliserar hon styrka och mod. Hon har varit en riktigt bra förebild och folk har varit så hårda mot henne hela livet men tyck inte synd om henne. Det finns inte någon som har fått allt serverat och de flesta får jobba mycket hårdare. Men hon låter sig inte tryckas ner av andra. Hon har verkligen kept her head held high så länge. Och till alla dem som tycker att det är synd att "Smiley-Miley" inte smilar lika mycket som förut och klagar på att hon inte är lika rolig, F*CK OFF! Det är ni som trycker ner henne. Varje kommentar svider, trots att hon kanske säger att hon inte bryr sig. Det är inte lätt att le när man inte har något att le för. Många av er har jag märkt att ni tycker att jag inte verkar som ett så stort Miley-fan. Det är bla för ibland kan jag erkänna att hon inte såg så fin ut på en bild eller kanske inte var en klänning bäst. Jag behandlar henne som alla andra, inte som en gud. Jag brukade avguda henne men det är bara sick. Liksom om min vän gick runt med ett bananskal på huvudet skulle jag inte bara "Ohh så snyggt bara för att du har ¨på dig det!". Jag måste få tycka som jag vill utan att försöka kyssa Mileys ass hela tiden.
Hur som helst, vet inte varför jag skriver detta, men det jag ville säga var, Jag älskar Miley och önskar henne ett stoooort grattis på 19års dagen.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

precis så känner jag också!

2011-11-23 @ 22:39:44
Postat av: Jonna och Andrea

Hej!

Vi är två tjejer som driver en Justin Bieber blogg, vi jobbar hårt för att uppdatera med det senaste och vi skulle gärna behöva fler läsare, så kolla gärna in bloggen om du också gillar JB :))



http://justinbieberdailynews.blogg.se/



Kram!

2011-11-23 @ 22:57:33
URL: http://justinbieberdailynews.blogg.se/
Postat av: JossanloveMiley

Ska vi länka? :)

2011-11-24 @ 21:55:07
URL: http://mileyrayycyrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0