vad larvigt.

Hollywood life har en poll (röstning) om vilken hund som är sötast, Mileys Floyd eller Kristen S & Robert Ps hund Bear. Gud vad larvigt!!! De är båda söta! Klicka på bilden nedan för att komma till röstningen. Personligen tycker jag båda är söta men Kristen och Robs hund är sötare.


PS.
Svar på svar på Svar:

Fråga: Det spelar ingen roll vart ifrån du tar bilderna/skvallret enligt lag så är man skyldig att skriva vart ifrån man tagit dem. Om det inte är en sida där det står att du får använda bilderna.

Svar: OMG! Om du har ett sånt stort problem med min blogg läs någon annan! Seriöst, det räcker. Det finns massa andra Mileybloggar där ute, men tro inte att de alltid skriver källa. Jag orkar inte hålla på länge :)

***
FRÅGA av Smsalåna: Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Svar: Varje dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

miley hund är söötare !

2011-07-20 @ 21:23:09
Postat av: miley fan

jag älskar hundar och den sötaste jag vet e min men jag tycker att mileys är sötast <33

2011-07-21 @ 00:13:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0