Snart slut :(

Hej! Nu är min tid som gästbloggare här snart slut :( Det har varit jätteroligt att blogga här på CyrusMiley! :D Men imorgon börjar jag blogga på min nya blogg http://www.smileyraycyrusfans.webblogg.se Nu ser den inte så fin ut, men snälla Zoey håller på med min bloggdesign som kommer imorgon :) När jag fått den så börjar jag blogga där! Det skulle vara jätteroligt om ni ville läsa den :D Detta är antagligen inte mitt allra sista inlägg (kanske uppdaterar imorgon bitti) men om det är det så vill jag avsluta med att säga att det har varit helt underbart att blogga här och jag vill tacka Zoey för att hon har varit så snäll mot mig och hjälpt mig med min blogg! :D Här kommer en liten "bildbomb"! Kramisar Moa

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 12:17:32
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0