så sant, så sant

bildkälla: http://peacemiley.blogg.se/. Håller med så mycket. Miley är "äcklig" och Selena är "sexig".

Selena är säkert en jättetrevlig tjej med en fantastisk personlighet, men hon kan inte sjunga. Hennes röst suger, det är bara autotune + hon skriver inte ens sina egna låtar, det är det värsta. Selena var en sockersöt populär tjej som fick en roll i Disney och blev känd. Hon har ingen riktig historia som andra artister. Även Demi Lovato är   mer unik än henne. Miley har iallafall en personlig personlighet om ni fattar vad jag menar.

Kolla: 06.22-09.43, haha hennes Tennesee dialekt är så stark här :)







Kommentarer
Postat av: daria

håller med dig så mycket! bara för att miley gjorde några misstag i sitt liv så har hon blivit stämplad som slampa & att hon tar droger, ingens er alla dom bra sakerna hon gjort! miley är supervacker med en super fin kropp som många tjejer skulle döda för & hennes schen käder är sjukt coola! jag gillar selena, tycker hon är en riktigt grym skådespelare, MEN hon kan verkligen inte sjunga!! jag fattar inte hur hon kan få göra låtar när det finns så många bättre? man hör ju autotune'en och hennes låtar suger.

2011-08-01 @ 02:26:16
URL: http://dariap.devote.se
Postat av: Anonym

Selena sjunger för att det är något hon älskar att göra. Och vissa tycker ju tydligen at hon är bra eftersom folk kommer till hennes konsert. Alla tycker ju inte om alla ;)

2011-08-01 @ 14:34:12
Postat av: Anonym

Jag håller inte med den bilden alls där nere, men jag tycker inte att Selena är dåligare än Miley för det är hon absolut inte! man kan inte jämföra dom två tycker jag.. selena KAN visst sjunga ?! Demi har ingen bakgrund alls och Demi är inte ''mer unik'' än Selena. Alla är unika ^^

bara vad ja tycker..

2011-08-01 @ 17:07:44
URL: http://mileyselenafansite.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med dig till 100%!

2011-08-01 @ 19:39:28
Postat av: Ysen

Jag tycker faktiskt om Selena för att hon verkar som en riktigt trevlig tjej! Rolig och snäll liksom! "Att inte kunna sjunga" tycker jag är fel för man kan liksom inte säga att hon inte kan sjunga utan hon kan sjunga men alla kanske inte gillar hennes sånger och så.....(Plus att om jag gillar Nirvana, som jag älskar, som är punk så borde man veta att man inta måste kunna sjunga) Hoppas alla förstår vad jag menar och inte typ blablablabla!

2011-08-03 @ 18:53:01
URL: http://treetjejer.blogg.se/
Postat av: ebba

selena verkligen typ vara världens bästa människa.. så jag tycker inte du ska säga att demi är mera unik, för de är hon som bara blivit känd ifrån disney, Selena har gjort en massa annat med som att göra flera filmer och mera musik och hjälpt andra barn i andra länder som har de svårt!

hon kan sjunga, har varit på en av hennes konserer och hon sjunger verkligen as bra!

selena har dessa outfits för att hon ville visa att hon har växt upp, själv sakt de i en intervju..

så tycker inte man ska lägga skit på henne :)

2011-08-04 @ 10:59:12
Postat av: ciaRAMILEYSSTÖRSTAFAN

håller meed dig till 100% och mer och jag måste säga daria har så jävla rätt!!

2011-08-04 @ 18:37:02
Postat av: selena kan sjunga

selena kan sjunga miley kan sjunga demi kan sjunga. disney letar efter folk som är drivna och unika. har ambitionen att ta över världen.



bara för att man inte gillar hennes låtar innebär det inte att hon inte kan sjunga(selena). det betyder bara att din musiksmak är annorlunda mot vad hennes är.



tänk om alla lät på ett sätt då skulle man ju bli galen.



själv fyller jag snart 17 år men jag älskar fortfarande disney stjärnorna.



sonny, miley, hannah, jonas, alex, max ,justin, lilly, oliver mm.



jag har följt dom sen jag var liten och nu slutar nästan alla serier som funnits länge och jag har gråtit till varje sista avsnitt av serierna.



men jag vet att alla kommer ha en stor chans att lyckas för de har alla en stor talang och är storhjärtade människor. bara det att vissa kan ha svårare att visa det nu. men det kommer komma när de blir äldre.



men det som jag inte gillar är när man skriver dumma komentarer på internett. för alla dessa stjärnor säger hela tiden att de vill få stopp på mobbingen över internett. men de som borde lyssna mest alltså deras fans är de som fortsätter mobbingen av dem och deras vänner.



så var ett bra fan och en bra support och skriv inte ut på din blogg när du tycker att någon inte kan sjunga. gör som dina idoler önskar och försök stoppa internett mobbingen.



detta kommer säkert aldrig gå men man kan alltid försöka att vara ett bra fan.



2011-08-05 @ 03:45:49
Postat av: Anonym

SÅ SJUKT DÅLIG STIL SOM FANBLOGG ATT HACKA PÅ ANDRA KÄNDISAR. NI BEHÖVER VÄL FÖR FAN INTE SNACKA SKIT OM SELENA. SHIT, NI ÄR NOG DEN SÄMSTA FANBLOGGEN EVER.

Vadå att selena inte kan sjunga? det är en sak att försvara sin favorit, men inte fan behöver du hoppa på andra.

2011-08-05 @ 15:03:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0