Tack!

För allt. Mina läsare är vad som håller bloggen vid liv, utan er skulle cyrusmiley finnas. Tack tack! Tack för 'fin design' kommentarerna men jag gillar INTE den här bruna och kommer snart ändra, så fort som möjligt men vi kanske får leva med den ett par dagar. Jag hoppas alla har haft en bra jul och ett bra år... Ja, jag hade inte så mycket mer att säga förutom att... Vissa av er kanske kommer se mig på TV den 3 januari, men på vilken kanal och vilken tid säger jag inte! Haha... Evil me.

Hehe, stackars Demi, men de här serierna är ganska roliga, iaf första:






SÄMSTA HUMORN EVER:

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!!! jag skulle vilja byta länk med dig om du vill alltså :)

/Alice

2011-01-02 @ 10:52:43
URL: http://kandisxd.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahahahahahaah va kul..:)

2011-01-02 @ 12:49:02
Postat av: Frida

Älskar verkligen din blogg, och du gör jättefina designer! Har precis startat en miley blogg och undrar om du skulle kunna göra en Miley design till mig? Det skulle vara hur snällt som helst! Snälla!

2011-01-02 @ 14:27:45
URL: http://flimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0