Mileyworld och svar.

Miley postade ett Mileyworld inlägg igår där hon skrev om Britney nya låt:

YO YO!
Posted on Jan 11, 2011

Oh Em Gee! Just got the new Britney Spears song on iTunes hold it against me! It is my new jam! Obsessed! Can't quit dancing on set! Go check it!

Själv tycker jag låten var FÖRFÄRLIG (Sorry Britney), men den är annorlunda som dans-låt och bra-låt. Vad tycker ni? Lyssna här:


Svar på frågor:

Fråga: hej hej skit fin blogg :D
gör du blogg designer? jag har typ haft min i ett år så har tröttnat på den :S
vill bara ha nåt enkelt.
kram

Svar: Nej tyvärr.

Fråga: ganska lik faktiskt :S va heter hon? :P om du vet :)

Svar: Nej tyvärr...

Fråga: alltså jag begriper inte varför de ska lägga till någon jävla speciell tune på rösten...hon har så underbar röst utan det! jag tycker att det är konstigt för det är i många låtar de gör så.

Svar: Jag håller med. Det är såklart, de redigerar alla låtar lite grann men det är alldeles för mycket i de låtarna. Låten 'Giving you up' som Miley har gjort en cover på har de nästan inte ändrat hennes röst någonting och jag älskar det. Hennes röst är så bra 'rå'. Förressten, tack Daniel. Jag vet att du har följt min blogg ett tag eftersom att du kommenterade i chattrutan redan på smileycyrusfan-bloggen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj det var som tusan vilken koll du har;) Aa jag tycker att du skriver väldigt bra:) Sen är du ju självklart för att jag tycker väldigt mycket om miley också:) Det är nog inte många snart 18 åriga grabbar som vågar stå för att de tycker om en sådan "töntig" tjej som "hannah montana" Jag skriver det bara för att det är i princip det man känner henne som i sverige! och det är ursäkta språket ta mig fan skandal att hennes musik inte spelas i Sverige!



Bra blogg som sagt och ha det bäst;)



///hälsningar från Daniel i Kalmar!

2011-01-12 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0