JOHN LENNON

Ni behöver inte nödvändigtvis läsa John Lennon biten men jag kände bara för att skriva det.

Oh my god!!! Fatta att John Lennon blev mördad (Allmänbildad- Nej nej! Bara typ 30 år efter). Han fick 4 skott i ryggen av en idiot som, var trött på att han sjöng så mkt om fred och kärlek! SJUUUKT! Jag hr typ suttit och studerat hans historia nu. Anledningen till att jag skriver om honom är att Miley är ett stort John Lennon fan och han är så... Vis på något sätt. (Hehe börjar bli ett fan själv.) Nej men, Lyssna på det Miley säger här:

Det kan ta ett tag innan videon börjar.

Låten hon pratar om är 'Forgiveness and love'. Det är en väldigt skön låt och finns med på Can't be tamed albumet. Lyssna på låten här:
Min favoritbit är 'Let's jump the sun' tror jag :) Det här inlägget uttråkar säker 60% av mina läsare :) men! Jag tycker det här viktigt att påminna alla om den 'söta' Miley. Inte bara den vilda partytjejen som ska se sexig ut. (förressten, Miley är sexig, hon försöker inte ens). Men glöm inte det... Världen placerar henne i en 'ordentlig box eller en 'Opassande box'. Så fungerar inte människor. De här inte bara en egenskap, eller är bara på ett visst sätt. Miley kan göra galna 'Miley and mandy' avsnitt och bete sig som en 10åring men hon kan också gå ut och supa sig full... Hon måste få utforska sig själv och ta reda på vem hon är...


Kommentarer
Postat av: filippa

Vart gör du videos till youtube ? :) <3

2011-01-21 @ 21:55:14
URL: http://onlymiley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0