WOW, there was more drama than I thought.

LÄSVÄRT!

Billy Ray Cyrus blev nyss intervjuad av Tidningen GQ (nummret kommer ut i mars) och sa pratade om hur oroad han är över Miley och hur han önskar att Hannah aldrig funnits.

"Jag hatar att säga det men ja. Jag skulle ta tillbaka allt utan att tveka" säger han och ångrar att Hannah Montana någonsin hände. Han tyckte det gick över styr redan när hennes rådgivare skyllde Mileys stora skandal med lakanet på honom.
"Varje gång tåget åkte av banan... Hennes människor, eller som de säger nu på nyheterna 'hennes rådgivare'. Varje gång de skyllde något på mig... Jag tog det eftersom jag är hennes pappa. Ok, spika fast mig på korset."
Kort inlägg: Jag måste erkänna att Billy Ray är bra på att prata. Jag älskar hur han använder liknelser metaforer osv.!

"Jag är oroad för henne. Hon har mycket människor runt om sig som sätter henne i stor fara. Jag vill skydda henne från stormen"

När de börjar prata om Mileys 18års fest säger han "Vet du varför jag inte gick? För att det var på en bar. Det var fel. Det är för 21 åringar och uppåt!"

Billy Ray berättade att han inte har pratat med Miley sedan salvia-skandalen. Han konfronterade en av Mileys rådigivare om saken. "De sa att det inte hade med mig att göra."
Kort inlägg: Fan vad scary! Hennes 'rådgivare' verkar ju toppen. De måste ju prata! Nej vad synd!!!! Blir så ledsen. Det är ärligt talat läskigt hur inte ens Tish informerar honom (tro mig, mina föräldrar är också skilda men de beter sig inte som ungar!)

BR Cyrus tillägger: Jag borde sagt 'Enough is enough - Det börjar bli farligt och någon kommer att råka i trubbel.' Ärligt talat, jag visste inte att bollen var utanför gränsen förens den var någonstans långt borta.

Billy vill också klara göra att: "När det kommer till CDn (Can't be tamed), så gav jag inte ett öre till Miley.

Sista sesongen av HM var inte rolig. "Jag gick till jobbet varje dag, medventen om att min familj föll isär, men fortfarande behövde jag sitta framför den kameran. Jag tittar tillbaka och undrar, hur klarade jag mig igenom det där? Jag måste vara en bättre skådespelare än vad jag trodde".

Mina åsikter (som jag har väntat så länge på att få dela med mig):
1. OMG! De måste börja prata! Bryr mig så mycket om Miley inklusive resten av The Cyrus och vill inte att de ska glida isär med än det är. Nu ärligt talat längtar jag efter paparazzi bilder på Miley och Billy. 
2. Jag undrar vilka hennes 'rådgivare' är. De verkar ju JÄTTEBRA (Djup sarkasm)!
3. Finns så mycket jag vill skriva, men jag ska begränsa mig. Så! Jag avslutar med en fråga, Vad tycker ni om det hela?

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Den 20 Februari utses en vinnare i din kategori. Om du vinner får du en bild som är själva priset, där kommer det stå FA (FAN AWARDS) om du vinner får du lägga till den på bloggen, annars får du vänta tills du blir nominerad nästa gång. det finn också D&S och Readers Choice, men det är fortfarande oklart om du kommer bli nominerad. :)

2011-02-15 @ 17:56:23
URL: http://fanawards.blogg.se/
Postat av: daniel

Alltså det är så jävla tråkigt detta så att jag håller på att gå i taket...visst visste jag att tish och billy hade bråkat men inte att det var så allvarligt...och att han inte hade pratat med miley på typ 2 månader är ju bara sjukt...och liksom att kontakta ngn av hennes rådgivare...det där är betydligt allvarligare än vad jag först trodde...kan man inte konfrontera sin dotter efter att hon har rökt ngt som hon inte borde utan måste gå till ngn så kallad rådgivare för att göra det så¨har far och dotter minst sagt en dålig relation!



FY FAN VAD TRÅKIGT DET ÄR...de var ju så tighta



detta är min åsikt om det hela iaf...

2011-02-15 @ 20:24:47
Postat av: natta

Hejsan, jag undrar om du vill länkbyta? :)

Svara på bloggen annars har jag ingen koll :P

btw, fin blogg ! :)

2011-02-15 @ 22:55:21
URL: http://selenagdaily.blogg.se/
Postat av: Alva

Det ät jättesynd om stackers lilla Miley jag tycker Billy och Miley borde börja prata med varandra. Han borde ge henne en chans och tänka att ingen är perfekt alla gör misstag som kanske inte är så lyckade men that's life. Nobody's perfect vi gör misstag men gjort är gjort och det finns inget att göra tyvärr.

2011-02-16 @ 17:07:43
Postat av: Hannah Älskar MC

Inte bra.

Hoppas att The Cyrus Family inte sprittlas ännu mera... Om den gör det, så blir nog inte så många glada.. :/

2011-02-16 @ 19:22:17
Postat av: l

jag tycker att det är hemskt. de verkade ha en sådan fin relation och att läsa om hur billy mådde under inspelningarna av sista hannah montana säsongen känns jättejobbigt. hoppas verkligen att de kan reda ut detta.

2011-02-16 @ 22:48:24
Postat av: A~

Kopierar och länkar ;)

Tycker det är fett sorligt... Vill inte att det ska vara ngt slut mellan Miley och hennes pappas relation för de har haft så roligt tillsammans och allt som familj!

2011-02-18 @ 23:35:26
URL: http://peaceoutgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0