BRA INTERVJU

Kolla in inläggen under! Jag har nyss skrivit:  
http://cyrusmiley.blogg.se/2011/february/w-o-w.html#comment
http://cyrusmiley.blogg.se/2011/february/miley-pa-never-say-never-premiaren.html#comment
http://cyrusmiley.blogg.se/2011/february/miley-koper-kaffe-med-josh-bowman-8-feb.html#comment
http://cyrusmiley.blogg.se/2011/february/miley-utanfor-sitt-hus-pa-morgonen-8-feb.html#comment

Äntligen har Miley pratat ut om de senaste 'skandalerna' t ex när hon rökte en bong.
(Svenska längst ner. Inte i kursiv stil) Det var tidningen Marie Claire som intervjuade.

Om att röka salvia ur en bong:

MC: I'm not perfect.. I made a mistake.. I'm disappointed in myself for disappointing my fans.'

Intervjuare: Uppenbarligen så röker tonåringar runt om i amerika bong med mycket värre saker än salvia i dem.

MC: 'But they're not Miley Cyrus. They're not role models. So for me it was a bad decision, because of my fans and because of what I stand for.' 

Om 'hånglet' med Avan Jogia på sin födelsedag:

MC: 'If you look at the picture, I'm turned away, and he's kissing me on the cheek. It's very hilarious to me that people say, 'They're making out.' In making out, there's a tongue.'

Mileys nya mål? 'To spread love and change the world in 2011.' 

Om LOL:  'It really felt like Demi was my mom a little bit because we had such great conversations, and I feel like it shows on-screen. I can't wait for LOL to come out. It's what I'm most proud of.

                                                                            ***

Om bong-skandalen:
Jag är inte perfekt... Jag gjorde ett misstag. Jag är besviken på mig själv för att jag gjorde mina fans besvikna.

Uppenbarligen så röker tonåringar runt om i amerika bong med mycket värre saker än salvia i dem.

MC: Men de är inte Miley Cyrus. De är inte förebilder. Så för mig, var det ett dåligt val på grund av mina fans och på grund av vad jag står för.

Om 'hånglet' med Avan Jogia på sin födelsedag

MC: Om du tittar på bilden så är jag vänd bort från honom och han pussar mig på kinden. Det är ganska roligt att folk säger 'De hånglar'. I hångel är det en tunga.

Mileys nya mål?

MC: Att sprida kärlek och ändra världen 2011.

OM LOL

MC:Det kändes verkligen som om Demi var min mamma för att vi hade så bra konsversationer, och jag tycker det syns under filmen. Jag kan inte vänta tills LOL kommer ut. Det är vad jag är mest stolt över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0