Taylor Momsen snackar om Miley (IGEN)

När Pop dash frågade Momsen om likheterna mellan Miley Cyrus och Taylor sa hon

"Jag lyssnar på Oasis och The Beatles, så jag vet inte vad Miley Cyrus sjunger om... Fast tydligen så är vi i samma ålder så folk verkar tro att vi samma eller något? Åh, tydligen är jag en värre förebild än henne nu. Eller, ja det är jag nog!"

Taylor har till och med sagt att hon inte försöker vara en bra förebild, men jag har ändå lite svårt att föreställa mig att Taylor Momsen är samma flicka som spelar Cindy Lou i filmen "Grinchen".

Taylor sa senare i intervjun "Jag är en rock tjej som lever i en Pop värld." Jag håller med henne om det. Hon är old school, hon borde ha varit född för några årtionden sedan. Taylor sa också "Rock säger: Fuck you. Pop säger: Jag gillar att byta kläder." Vilket också stämmer i viss sorts pop, men pop kan vara mer än Taylor Swifts "Love story".  

Jag hissar verkligen bandet "The pretty reckless", de har grymt bra låtar.


Tja, Tay sa mycket mer i intevjun som jag inte vill tillägga. Hon svär så mycket. Hon skulle vara en riktigt cool tjej om hon kunde släppa attityden (Och rökningen, drogerna mm).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taylor verkar hata Miley :S Aja, vi miley fans e här <3

2010-09-02 @ 17:38:52
URL: http://sdmforever.blogg.se/
Postat av: HIH

Go Miley :)

2010-09-03 @ 10:57:40
URL: http://haveithollywood.blogspot.com
Postat av: Anonym

sv: ja jag sluta, sa att ja inte bryde inte mig längre

2010-09-03 @ 21:45:32
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0