Svar på frågestunden

vad är din bästa egenskap?:)
Svar: I have no idea.....

Vet du något om miley någonsin inom snar framtid kommer ha ett sverige besök??
Svar: Nepp. Hon ska ha en europa-turne 2011 men då är Tyskland och Storbritanien de länder som ligger närmast sverige hon ska till. 

Varför gillar du Miley Cyrus
Är det ngt du inte gillar med henne?
Om du fick vara med henne en hel dag vad skulle du vilja gör då?
1. Hon sjunger bra, är bra skådis, har en bra personlighet och familj, är söt, dansar bra, smart mm.
2. Ja, man älskar inte allt hos en person. Jag gillar inte.... (Jag sitter och tääääänker, och tääänker.... Har ärligt talat suttit i minst 1 halvtimme nu) Nu vet jag! Jag gillar inte hennes låt "Scars", "Take me along" och "Permanent December.
3. Åh, vilken svår fråga!

Hur länge har du tyckt om Miley?
Varför började du tycka om henne?
Hur länge har du bloggat?
1.Sedan 2006
2.Det var nog på grund av Hannah Montana :)
3. Asså, jag har bytt bloggaddresser väääldigt mycket, men på den här bloggen har jag bara bloggat i 5- snart 6 månader.

Vilken är din favvo färg?
Vad skulle du gör om du var miley cyrus för en dag?
Vad är det bästa med ditt liv?
Om du var på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med?
1. Grön, Rösa, lila, svart och vit, men mest grön. 
2. Ingen aning, mest vara i hennes hus och träffa resten av hennes familj.
3. Att jag har en underbar familj och fantastiska vänner
4. Suttit i flera minuter utan att komma på svar 

Har du läst Miles to go? Var den bra?
Svar: Ja, den var väldigt bra. Det var en ganska "Söt" bok där Miley berättar om händelser som är betydelsefulla för henne och man får läsa massa dikter hon har skrivit.

Favorit låt med miley?
Någon favorit bild på miley du skulle vilja lägga upp?
Gillar du justin bieber? Om du inte gör så varför?
Vilket program gör du dina designer i?
Hur många läsare per dag har du?
Vad heter du? :)
1.Jag gillar många på olika sätt. Men bl a The Climb, Party in the Usa, when I look at you, right here och full circle, samt The driveway.
2.Nej. Jag tycker han har lite larviga låtar och lite mesig röst. Men hans personlighet/utseende är det inget fel på.
3.Paint.net
4. Zoey. Och i mellan namn Sara.

Hur länge har du "gillat" Miley ? Asso, har du alltid varit ett stort fan från första gången du såg henne. Eller tog det typ 1år in du började lyssna & kolla på serien? :)
Svar: Jag gillade henne så fort jag såg henne (Första gången jag såg Hannah Montana. Det var något speciellt med den bruden, jag bara visste det :)

Hur gammal är du?
Vad är din favorit färg?
Vem gillar du mest, Taylor Swift Selena eller Demi?
Vilka kändisbloggar läser du mest?
1. Mellan 10-13
2.Skulle vilja se ut som Selena, men tycker Demi är bäst yrkessmässigt.
3. Mileyraycyrus.webblogg.se

I vilket pogram gör du dina designer?
Svar: Paint.net

vilken är din favorit film med miley?
Hur lång är miley?
Hennes favorit mat?
Hur gammal är hennes lillebror?
1. The last song
2.ca 165 cm.
3.Kina mat och pizza sägs det, men Miley själv har aldrig riktigt svarat på den frågan. Fast hennes favoritresturang är en kinaresturang så....
4. 16 år.

Finns det några bilder du har velat lägga upp på bloggen?
Svar: Ja, men eftersom att jag inte gillar göra bildbomber har jag aldrig gjort det. Fast jag kan lägga upp några av de bilderna nu:


Kallar denna bild för Bekymrad. Fråga inte varför jag gillar den:


Kommentarer
Postat av: Filippa

SV: Jaha, jag vet faktiskt inte... Det kan vara för att när jag lägger upp dom på bloggen så blir det ganska dålig kvalite ://

2010-10-23 @ 20:30:05
URL: http://alwaysmiley.blogg.se/
Postat av: GossipBay

Hej! Vill du köra länkbyten? :)

2010-10-23 @ 21:55:12
URL: http://gossipbay.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart köpte du miles to go? hur fick du tag på den?

2010-10-23 @ 22:27:26
Postat av: Daniel

Du? är du säker på att det där med mileys eurpoaturné 2011 är bestämt helt? för det var ju rykten om att det skulle bli men det kanske är bestämt nu? Isf vore det jättesnällt om du hittade ngn stans man kunde läsa om det!



ha det gött;)

2010-10-24 @ 20:10:21
Postat av: f

fejna bilder på miles!:D

2010-10-25 @ 18:59:23
URL: http://myfreakiinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0