MILEY 18 ÅR!!!

Vill du visa att du stödjer Miley?
Jo den 23 November fyller Miley år och mileycyrussweden.blogspot.se kommer att göra en födelsedagsvideo åt henne.

Här kan du läsa lite om det hela:

Hur ska jag göra för att vara med?
Skriv ett meddelande till [email protected]. Du kan skicka ett meddelande till Miley, eller så kan du göra något i tex Photoshop, Gimp eller Paint och skicka den till mig. Du kan också spela in en video, ladda upp den och skicka den till mig. Jag kommer att ta på mig ansvaret att klippa ihop videon och lägga upp den på Youtube och kanske vi kan samarbeta genom att få Miley att se den på något sätt.

När du skickar någon hälsning, bild, video etc...
...tänk på att du måste prata engelska i videon. Du måste skriva meddelandet på engelska och om du ska ha text på bilden, tillexempel ''Happy Birthday'' så måste den vara engelska. Detta är på grund av att Miley inte kan prata svenska. Alla meddelanden som skickas med svensk text kommer jag översätta. Om du har pratat svenska i videon, måste jag tyvärr utelämna den eller be om att du pratar på engelska. Glöm inte att skriva ditt namn och din ålder! :)

Om du skickar en video..
Tänk på att inte ha för lång hälsning. Din video får vara max 30 sekunder, annars får inte alla plats i videon.

Alla bidrag måste vara skickade till mig minst 20 november. Jag måste hinna med klippningen i videon också. :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Okej, tack! Men finns det ingen sida som är svensk som har bra fakta om Miley? :)

2010-10-16 @ 20:31:49
URL: http://flimma.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag ska tänka ut något :)

2010-10-17 @ 16:18:04
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/
Postat av: Anonym

men är det inte paulina som skulle klippa :)

2010-10-17 @ 19:58:13
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0