Mycket att läsa men VIKTIGT!!!

Källan 'Miley Source' skrev om att Man inte borde jämföra Lindsay Lohan och Miley Cyrus. Jag håller med om detta inlägg väldigt mycket. Hon nämner oceanup på slutet vilket är en väl updaterad och bra källa men tyvärr råkar de inte gilla kändisarna som de skriver om (Weird I know). Det har märkts tydligt i vissa inlägg om Miley t ex. Översättning av denna text finns längst ner. Läs min kommentar i fetstil längst ner oxå!

As a Miley Cyrus fan and Lindsay Lohan fan its important for me to spread this message. The two girls are complete opposites which I love both dearly. There is clearly a huge difference between the two girls. People are constantly comparing Miley to Lindsay, however they should take this into consideration.

When Lindsay started doing drugs it started to affect her working ability. Infact when Lindsay was filming that one car movie, I think it was Derby or something, she had a VERY hard time filming & drugs were taking over. Miley smoked salvia ONCE, and yet she is doing AMAZING on set of her new movie “So UnderCover.” All Miley fans have been hearing is how great she has been doing & is working extra hard.

Lindsay’s parents were both insane & still are. Lindsay was never taught to do better. Miley has Tish to love & support her. Also Miley knows better and has great family support behind her. So what of Miley smoked a bong? My sister is 18 and her friends do MUCH worse. Her friends smoke weed everytime they go to a party does that make them the next Lindsay too? NO!

Miley is at that age where she is going to be tempted to try things and our job as fans is to support her & love her. Now as a Lindsay fan I take it VERY insulting how people constantly compare others to her. YES, Lindsay makes mistakes and alot of them, but she is a human being and NO ONE deserves what this poor girl goes through. I think everyone needs to realize how much both Lindsay and Miley go through & stop judging. #StopTheHate please pass this along and help me get @OceanUp to read this & think about all the hate they spread.

Översättning: Som ett Miley Cyrus fan och ett Lindsay Lohan fan så är det viktigt att sprida detta meddelande. De två flickorna är den exakta motsatsen vilket jag älskar djupt hos båda.Det är tydligt en stor skillnad mellan flickorna. Folk jämför konstant Miley med Lindsay,  hur som helst borde de ta och fundera över.

När Lindsay började knarka så påverkade det hennnes jobb-förmåga. I själva verket, när Lindsay filmade den dör bilfilmen, tror jag att det var derby eller någonting och hon hade VÄLDIGT svårt att filma för att drogerna tog över. Miley rökte Salvia EN GÅNG, och hon har gjort en FANTASTISKT insats i sin nya film 'So Undercover'. Alla Miley fans har fått höra hur bra hon har varit och hur hon jobbar extra hårt.

Lindsays föräldrar var båda galna och är det fortfarande. De lärde aldrig Lindsay bättre. Miley har Tish som älskar och stödjer henne. Miley vet också bättre och har en bra familj som stöttar henne. Vem bryr sig om Miley rökte en bong? Min syster är 18 och hennes vänner gör MYCKET värre saker. De röker gräs varje gång de går på en fest, gör det dem till nästa Lindsay Lohan också? NEJ!

Miley är i åldern då hon blir frestad att prova saker och vårat jobb som fans är att stötta henne och älska henne (***HAHA SELMA!***) (Kunde inte låta bli, förlåt mig :).
Nu som ett Lindsay fan tar jag det VÄLDIGT förolämpande hur folk ständigt jämför henne med andra. JA, Lindsay gör misstag och många av dem, men hon är en människa och INGEN förtjänar vad den här stackars flickan går igenom. Jag tror alla behöver inse hur mycket både Lindsay och Mileygår igenom och sluta döma. #StopTheHate snälla skicka vidare detta och hjälp mig att få @OceanUp att läsa detta och tänka på hatet de sprider.

BACK TO REALITY:
Lindsay Lohan är ingen jag ser upp till men hon är en bra skådespelerska. Så klart förtjänar ingen att höra var hon hör om sig själv och jag tycker det är dumt att man kommenterar henne. Ok, världen har fattat att hon är en knarkare som super sig full titt som tätt men varför skriva om det i alla tidningar och prata om hur hemsk hon är? Miley och Lindsay liknar inte varandra det minsta. Miley har aldrig rökt någon seriöst farlig drog, bara en som till och med är laglig i USA. För som Kelly *Någonting* i 'The Last Song' säger 'People make misstakes, we're not perfect, any of us. Jag vet flera (Ok 2) personer som har knarkat och de är hur coola och trevliga som helst. Drogerna är ett förflutet men om de inte hade funnits i deras liv skulle inte de vara de starka personerna som de är idag. Miley party-rökte och det är hur vanligt som helst. Hon kommer inte fortsätta att ta droger det lovar jag. Jag skulle inte bry mig om hon rökte någon gång igen (Så länge det inte är cigg, fråga ej vrf) för att hon kommer knappast sluta som Ozzy Osbourne (Kände mig dum om jag skulle ta Lindsay som exempel :).


Kommentarer
Postat av: Erika

Miley är mänsklig, Lindsay lika så. Människor gör misstag. Vissa göra större än andra. Om ingen av dem var kända skulle inte folk bry sig lika mycket. Men jag föredrar Miley före Lindsay XD

2010-12-25 @ 15:07:03
URL: http://haveithollywood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0