Such a beautiful video, even haters must admit it

Jag hittade en youtube video som jag bara älskade! Här är min favoritbit:

"Teenage girls, that what we do, we make mistakes and we learn from them. Miley never pretended to be perfect. She has admit it that she doesn't always wake up looking beautiful. She's had times when she doesn't wanna get out of bed, she's be BULLIED at school, she's had the media turn their back on her and she's had people call her horrible, horrible names. But you know what? She does get out of bed every single morning. And she does go to work and she does everthing in her power to make her fans happy. And that's why I support Miley Cyrus. Cuz she might not be perfect but she's real."

Miley betyder så mycket för mig och den här videon förklarar så mycket. Miley Ray Cyrus är en väldigt stark person och hon är så begåvad. Hur hor kan hantera all press är fantastiskt och jag ser upp till henne så mycket. Hon fokuserar så hårt på det som är gott och hon vet vad hon vill. Miley har aldrig påstått att hon är perfekt eller sagt att hon aldrig skulle göra några misstag. Det finns ingen andledning för folk att säga något ont om henne för att hon har inte gjort något fel. Jag  kommer föralltid stå vid hennes sida, och det har inte med att göra att hon sjunger, skådespelar och dansar bra utan att hon aldrig ger upp hoppet. Hon fortsätter alltid kämpa. Hon bryr sig om de människorna runt omkring henne och hon älskar sina fans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. visst är hon!

2010-12-07 @ 17:42:52
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. haha tack så mycket ;)

2010-12-07 @ 17:44:41
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Tack :D

2010-12-07 @ 17:51:00
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0