Miley funderar på att stämma Zack Taylor

För ett tag sedan lade hemsidan ZackTaylor.ca ut bilder på en naken tjej vars ansike man inte såg och sade att det var Miley. När Miley väl började förstå hur det låg till så började hon fundera över att stämma hemsidan. Miley var såklart mycket medveten om att allvaret i den här stuationen var mycket större än den med perez hilton. Trots allt har inte zacktaylor.ca lugnat ner sig efter  denna varning utan har strax efter detta postat ettt inlägg där det står att Miley har blivit erbjuden $140,000 för att medverka i ett ölpong spel av Room110. Detta är naturligvis falskt.

Vad Taylor har emot Miley Cyrus kommer vi aldrig få veta. Kanske svarade hon inte på ett fan-brev han skrev till henne en gång, eller så glömde hon bort att signera hans Hannah Montana t-shirt, men vad det än är så behöver han gå vidare.

Jag tycker Miley hanterar situationen väldigt bra. Jag tycker faktiskt inte att hon överdriver som vill stämma honom. Jag menar, låtsas att du var Miley, hade du varit så glad om någon hade lagt ut
'fake-nakenbilder' på dig när du går igenom en väldigtkänslomässig period? Plus att det är en väldigt elak sak som kan hota hennes karrär och den har nog redan fått miljoner med människor att det är Miley på bilden.


Svar till Selma: Jag vet att hon fortfarande var 17 på bilden men ärligt talat! Hon var 18 om bara några dagar och
i Madrid är det tillåtet att dricka vid 16 års ålder OCH   man kan faktiskt dricka ett glas, det var inte så att hon söp sig full. 

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Jätte fin blogg men i madrid är det inte alls tillåtet att dricka från 16 års ålder. Eftersom att Spanien ligger i Europa och är med i EU har de höga krav på sig, EU har många regler och alkohollagen är en av de.

Att vissa barer och klubbar inte lyder lagen är en helt annan sak och eftersom att det faktiskt kom ut en bild på Miley när hon dricker så kunde klubben hon varit på lätt bli stämd.

Jag hackar inte på dig eller Miley nu, säger bara hur det är.

Och jag älskar Miley så jag menar inget ont mot henne genom att skriva detta!

2010-12-08 @ 20:03:41
URL: http://sandrainkila.blogg.se/
Postat av: mileycutenoah

har Miley en ny pojkvän ?

2010-12-08 @ 20:05:30
URL: http://mileycutenoah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0