Annan förebild...

Helluuo!!! Här är ett litet 'nu vet ni något om mig'-inlägg. Min näst största idol är P!NK!!!! Hon är så cool och skön. Jag älskar hennes attityd och stil. Hon är bara så fantastisk! Hennes musik betyder så mycket för mig och den 'säger något'. Det är inte bara som Justin Biebers 'Baby' där han bara jagar runt en tjej och vill bli ihop.  
Hon är en rolig och lite galen tjej som lever livet. I LOVE HER SOOO MUCH!!!


Weird things 'bout me:
1. I love writing in English
2. I think a lot in english
3. I've been to 19 diffrent countries

PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Jossan

snackar du engelska med din familj? :)

2010-12-16 @ 23:38:00
URL: http://josfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0