2010 favoriter

Året har kommit till sitt slut (Liksom mitt bloggande *NOT*) och därför har jag valt ut årets favoriter av olika kategorier. Det har varit svårt att välja de här sakerna.
Vi börjar med ÅRETS OUTFITS:





ÅRETS INTERVJU:



ÅRETS UPPTRÄDANDE:



ÅRETS GALA LOOK: Detta var utan tvekan den mest kluriga kategorin. Till slut kom jag fram till detta: (Kommentarer står på bilderna)

 

ÅRETS HÄNDELSE: MILEY BLEV MYNDIG!!!

ÅRETS SORGLIGASTE: THE MILEY AND LIAM BREAKUP...

ÅRETS BÄSTA: NY SKIVA, 2 NYA FILMER PÅ G OCH BEKRÄFTELSEN AV EUROPA TURNÉN 2011

ÅRETS ÖVERDRIVNA DRAMA: RÖKTE SALVIA MED BONG

ÅRETS CITAT
: LOVE IS WHAT MAKES THE WORLD GO AROUND


Kommentarer
Postat av: [SABINA - SMILEHEEART.BLOGG.SE]

<b>svar:</b> tack ssså mycket.

2010-12-28 @ 18:00:38
Postat av: Frida

Ska Miley på turne i Europa!? Det har jag missat! Kommer hon till sverige?

2010-12-30 @ 19:24:18
URL: http://flimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0