söker gästbloggare

Hej, jag är ganska trött på att blogga just nu, mina inlägg är tråkiga, jag känner ingen motivation, jag har inte tid och har helt enkelt tappat lusten. Min statestik sjunker kraftigt och jag orkar inte bry mig. Så! Jag undrar om någon skulle vilja gästblogga åt mig från 26 mars till 19 april? Hör gärna av er så snart som möjligt, kommentera om ni vill gästblogga! Jag skulle föredra om gästbloggaren hade någon sorts erfarenhet och ett krav är att ni skriver 1-2 inlägg per dag. XOXO //Zoey

Kommentarer
Postat av: Ysen

Jag tror att jag kan göra det om jag vet vilka sidor jag ska hämta information ifrån och så, men haha.. jag vet inte.. :)

2012-03-24 @ 11:19:34
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: Ruth Mellark Hutcherson

Jag skulle jättegärna gäst blogga åt dig!

Jag har erfarenheter sedan en uppskattad The hunger Games fan site och nu håller min design på att bli klar för min nyaste blogg om jennifer lawrence:)

Hör gärna av dig!:D

Postat av: sintia

Hejhej jag skulle jättejättegärna vilja gästblogga, jag hadde en blogg som heter demilovatica , och min syster har en blogg mileycyrusdaily.blogg.se jag brukar hjälpa henne där ibland och lägga saker & så :) du kan kommentera på hennes blogg om jag får eller i ett inlägg eller så kan du skicka mejl till [email protected] :)

jag är äktiv och jag har tid att blogga ;)

2012-03-24 @ 13:21:16
Postat av: Kajsa

Hej jag skulle gärna gästblogga tyvärr har jag ingen erfarenhet av bloggar men med lite info skulle jag jätte gjärna göra det Kraaaaam Kajsa

PS din blogg äger

2012-03-24 @ 13:52:16
Postat av: Anonym

Hej jag skulle gärna gästblogga tyvärr har jag ingen erfarenhet av bloggar men med lite info skulle jag jätte gjärna göra det Kraaaaam Kajsa

PS din blogg äger

2012-03-24 @ 13:52:37
Postat av: Jonna

Vill du vara med på vår blog awards? Anmäl dig isåfall på http://justindbieberworld.blogg.se/

2012-03-24 @ 13:54:19
URL: http://justindbieber.blogg.se/
Postat av: mileycryusandjustinbieber-freak

Jag kan hjälpa till! :D

2012-03-24 @ 14:21:20
Postat av: Emilia

Hej!

Jag är som du, ett jättestor miley fan. Hon betyder obeskrivligt mycket för mig och jag ser varje dag efter nyheter och läser bloggar osv. Hade tänkt startat en Miley blogg förut men så hittade jag din och kände att det inte var någon ide för att du bloggar så bra! Haha. Men jag är intresserad av att gästblogga!! Kommer blogga varje dag, det kan jag lova. Har även haft blogg på blogg.se förut så vet hur det fungerar. Tänkte bara säga det :)

2012-03-24 @ 16:12:58
Postat av: hotnews

Skulle gärna gästblogga här har själv en blogg:) Älskar din blogg och skulle kunna göra mer en5 inlägg per dag :=)



oxoxox

2012-03-24 @ 16:52:55
URL: http://hotnews.webblogg.se/
Postat av: nadja

jag vill gärna gäst blogga (:

2012-03-24 @ 16:59:29
URL: http://tiincheer.blogg.se/
Postat av: ffrida

NEJ, dina inlägg är verkligen inte tråkiga! Läser bloggen varje dag. Jag önskar att jag kunde hjälpa till men jag har inte tid :( Lägg inte ner bloggen helt iallafall, för den är skitbra :D

2012-03-24 @ 17:53:43
URL: http://twitter.com/loveyabiebz
Postat av: Felicia.

Jag skulle jätte gärna vilja göra det!

2012-03-24 @ 19:49:08
Postat av: Maja

Heej jag är en tjej på 10 år och skulle jätte GÄRNA velja gästblogga! Hör av dig på mail eller på dom här på kommentarerna! Kram

2012-03-24 @ 20:11:19
URL: http://majaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0