svar till MILEY4EVER

Fråga... Eller kommentar;

Alltså är riktigt trött på Selena för hon kan verkligen inte sjunga live, hon gör det bara för att bli mer känd!! Sen är hon med den där Bieber bara för att han är känd så var det ju med Taylor, Nick !!

Sen nu så försöker hon vara (sexig) som Miley, men skilnaden är att Miley är det, hon
(Miley alltså) är inte en slampa, hon har en underbar kropp fina kurvor, inte Selena. Hon (Selena) är en pinne , men det när hon visar hud är det med massa glitter och rosa och silver alltså hon får hitta en egen bra stil för henne.

Och det finns ingen nya och gamla Miley, Miley är Miley och kommer alltid vara Miley! So what hon har nya låtar och scenkläder , jag skulle själv göra det hon är ju 18 /19. Så låt henne vara för den tjejen kan sjunga och kan sjunga live helt underbar dammmmit hon är defenitift än av dom bästa i världen!! och skådespela det vet vi ju alla att hon kan!! Älskar dig Miley vad du än gör och när du gör misstag nobodys perfect!!!! Oj vad långt jag skrev men var bara tvungen att få det ur mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TACK

*************************************************************************************************

Svar: OJ, oj, oj gumman! Här har vi starka åsikter, det gillar jag! Haha, det tog mig lång tid att rätta din text :) Jag gillar starkt din kommentar :) Jag håller med dig men ändå inte.

Ja, Selenas röst suger och hennes låtar är bara en massa auto-tune or effekter. Hon borde inte vara en artist hon är verkligen inte lämpad som en, men man kan inte säga åt någon att ge upp sin dröm. Selenas låtar är tråkiga & hon är bara som vilken annan tjej som helst. Miley har själ, hon är en artist. Selena är mest en söt disney flicka. Men jag tycker Selena är vacker. Hon är väldigt, väldigt söt och har en fin kropp. Hennes kropp är så nätt och... ömtålig. Jag tror nog hon är jättesnäll och en fantastisk människa, men hon är ingen artist. När jag säger artist menar jag att hon inte är som... T ex Kurt Cobain eller John Lennon eller Jeff Buckley eller Pink (Ja Pink. Hon är väldigt djup). Kurt Cobain hade själ, som Miley, trots att hans var mycker mer komplicerad... Hans konst var mer avancerad.

Oj vad mycket jag skrev! Men jag var också tvungen att få det ur mig :) Tack för din kommentar, det är sådana kommentarer som jag uppskattar mest. Det ska vara lite fart i dem!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Då tycker jag la med att jag med att jag ska få säga min åsikt. Och jag tycker mycket av hon sa va bullshit! Selena kanske inte sjunger så jävla bra som miley. Men vi kan inte heller säga att hon suger! För hon kan ju sjunga. Mycket bättre än dom flesta. Jag kan hålla med om att hon inte sjöng så bra innan, men hon har faktiskt förbättras. Och som tjejen säger "nobodys perfect" vem fan har sakt att selena är!? så jävla patetisk bara för att hon är ett miley fan. Jag älskar miley! det har inget med det att göra, Bara att jag hatar folk som skyller på folk som inte har gjort något ont? Nä nu menar jag inte riktigt hatar men jobbigt folk. Och jag tror absolut inte selena är ute efter uppmärksamhet eller att bli mer känd för att gå och bli ihop med några kända killar. Iså fal..varför skulle ine hon kunna vara ihop med dom utan att bli anklagad för det? Om hon nu är ute efter uppmärksamhet vem bryr sig!? hennes liv. skriver som ni..oj vad långt det blev. haha, Vill bara säga att jag älskar din blogg. Men hatar att ni börjar "klaga" på någon annan kändis bara för att ni gillar Miley som till exempel. Kram :)

2011-07-28 @ 03:50:04
Postat av: MRCSFC

jag håller med :)



Fast ja tycker Selena härmar Miley jätte mycket ju :O

Postat av: MILEY4EVER

haha jag skrev lite fort så jag såg inte mina stav fel! hehe men hon är säkert jätte snäll men hon kan inte sjunga;)

2011-07-28 @ 14:22:41
Postat av: Emelie

Sv; tack så mycket! :)



Grym blogg du driver!!

2011-07-28 @ 18:22:43
URL: http://mlse.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jävla fjant som inte vågar att vissa mitt meddelnade.

Hon får fan säga vad hon vill bara för det handlar om miley men bara för att jag säger något om miley så kan du inte vissa det?

Så jävla patetisk.

2011-07-28 @ 19:17:48
Postat av: ciaRAMILEYSSTÖRSTAFAN

caroline lungna ner dig!! jag håller med miley4ever där!!

2011-07-28 @ 22:51:38
Postat av: Caroline

Jag är lugn :)

Visst får du tycka som hon, gör inte mig så mycket om det. Men ville med ha rätt att säga som jag tycker.

kram

2011-07-29 @ 18:02:36
Postat av: tilde love miley cyrus

håller med verkligen med selena sjunger som en kratta i live!



Kram :)

2011-07-29 @ 19:33:38
URL: http://mileypeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0