Tänkte gästblogga lite

Hej hej! Nu tänkte jag gästblogga lite eftersom Zoey skriver så mycket på min blogg!

Hiss och diss!

DISS:

Att inte ha något att göra!
Asså jag vet att det ibland är skönt att slappa men ibland är det bara så tråkigt att inte ha något att göra!

Sommaren har gått så fort! Ja, tycker inte ni det? Det har iaf gått alldeles för fort tycker jag.


HISS:


Att börja skolan igen! Det kanske låter lite konstigt men jag längtar faktiskt efter skolan! Eller ja, mest efter kompisarna och att vara där!


CUPCAKES! Hahah, ag älskar cupcakes för att de är så fina, roliga söta och goda!


Tumblr_lk8bkvko721qetq3jo1_500_large

Tumblr_lq1xih08kf1qgq8rlo1_500_large

Fina va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag började skolan idag...man blev sjukt trött

2011-08-18 @ 17:51:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0