svar på frågestunden

Hur gammal är du??
Det du :) Hahah... Nemen mellan 11-16

Hur lång är mc?
1.65

Vad har hon för skostorlek?
typ 38

Vart bor hon just nu?
Hemma hos familjen

Kommer Miam att gifta sig? (och är dom förlovade?)
Kanske i framtiden, men de är inte förlovade

Kommer mc till Sverige?
Någon gång kanske... Men troligen inte på det senaste åren.

Har Miley någonsin typ sagt eller skrivit något om Sverige?
Inte vad jag vet. Hon har pratat om Ikea iaf :) Och hon sjöng ju Mamma mia på Hannah Montana auditionen, haha

Favvofärg?
Grön och... Rosa.

Tvekat någon gång på Miley?
Ja fast nej. Komplicerat

Vad skulle du aldrig någonsin äta typ?
Hjärna

Har du ätit sniglar någon gång?
Jepp i grekland... Tyvärr

Hur mår du?
Ganska bra. Synd att skolan har börjat, vi fick massa läxa ;)

Vart bor miley? asså , i vilken stad?
LA, califorien.

Kommentarer
Postat av: Ysen

hej hej! Hoppas att du har haft en superduper dag i skolan! Jag har haft det bra! Visste du förresten att Krishna från din skola går i min nu? Jag bah" Ehhh...hej! Gick du på kunskapsskolan förut?" Ovh hon bah"Ja....?" Och då svarde jag: "Hahah, okej! Jag känner Zoey!"

2011-08-22 @ 15:52:51
URL: http://treetjejer.blogg.se/
Postat av: Julia

Är du från USA eller nåt?:) ditt namn är ovanligt men skitfint! Har du träffat Miley på riktigt?

2011-08-22 @ 21:08:17
Postat av: Stina :)

OOhh den bilden på miley var jättefin veckans bild läs gärna min blogg kram f¨rån stina :) <3

2011-08-23 @ 08:08:51
URL: http://fotbollsztina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0