svar.. Ordentligt... Till många

5.Jag vet inte om jag vill ha henne som förebild när hon gör dåliga val, vad ska jag göra tkr ni? :/

5. Ursäkta för mitt förra svar, jag var lite... Uppspelt när jag skrev det, hände ganska mycket då. Men du måste inse att din kommentar låter löjlig. Alla människor gör dåliga val, det är naturligt. Det var inte rätt att vara så otrevlig förut, förlåt. Men nej, du behöver inte ha Miley som förebild alls! Du kan bara se henne som en fantastisk artist och skådespelare. Fast du kan ju också tänka på att hon åkte hela vägen till Haiti för att hjälpa barn personligen. Eller att hon stöder alla möjliga välgörenhetskampanjer eller att hon t o m har en hemsidasom handlar om att förbättra världen (Get ur good on). Ha dina egna instinkter om vad som är rätt och fel...


Fråga 2:det värkar som att att på den fjärde bilde fån vänste att miley skricker på liam eller att dem bråkar gör dem det

Svar; Det tror jag inte :) Hon ropar nog bara på honom. Och om det var något var det nog bara en småsak.


"Fråga" 3: Jag har sett noah med Mate flera gånger. Dessutom på videos

Svar; Jag menar att jag inte har sett Noah med en egen hund. Mate är ju Mileys.


Fråga: hej, jag skulle så gärna vilja ha en design av dig! min blogg heter mileylover.webblogg.se och är helt ny! min mail adress är: [email protected]
tack!!

Svar: Jag är lite upptagen just nu, men om någon månad (Sorry för så lång väntetid) kan jag återkomma till dig


DET GÄLLER ALLA NI ANDRA SOM FRÅGAT OM DESIGN, TYVÄRR



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej jag vill gärna veta mer om Miley cyrus I LOVE YOU MILEY CYRUS♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-08-23 @ 14:22:58
URL: http://mimalupani

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0