Svar till "A girl" om mina underbara vänner!

Fråga: Hejsan,skulle inte du kunna skriva ett inlägg om din/dina bäsisar och t.ex.skriva vad de gillar, varför de är dina bästisar, minnen m.m.? Snälla,undrar verkligen. Jag tycker du verkar så snäll såjag undrar om dina kompisar också är snälla?¨

Svar: Tack, vad söt du är! Jag har 2 bästisar. Min första bästis är en tjej, här är lite om henne:

 Hon är underbar, ord kan inte beskriva henne. Vi har varit bästisar sedan 6års och har nu börjat i skilda skolor för första gången. Jag och min bästis, låt oss kalla henne Alex eftersom hon gillar  det namnet, har gjort många galna saker tillsammans. Det första "Buset" vi gjorde tillsammans var att bada med kläderna på i hennes badkar (I sexårs). Det var precis när jag hade lärt känna henne lite. Hennes personlighet är... Busig, glad, pratig, snäll, söt, stark (som person), smart mm. 
Alex är min vän av många andledningar. T ex att hon förstår mig, jag kan berätta i stort sett allt för Alex, hon är väldigt rolig, hon sviker dig inte, Alex är smart, hon är snäll mm. Hon spelar också gitarr vilket jag tycker hon är väldigt bra på och så tycker jag att hon är otroligt söt. Alex är en tjej som inte ger upp i första taget. Hon siktar mot stjärnorna och nöjer sig inte med ett okej.

Jag ochAlex går på teater ihop och en sport. 


Sedan har jag en kill-bästis också. Hans riktiga namn är Felix. Vi har känt varandra sedan vi var 2 år. Han spelar gitarr och är en väldigt speciell person. Han är inte som vilket barn/kille som helst. Han är otroligt smart på alla sätt. Han är smartare än vissa vuxna på ett sätt. Jag tror verkligen hans namn kommer vara känt genom tiderna.
Han tror på sig själv och bryr sig inte om vad andra tycker. Felix ser på världen på ett annat sett än många. Hälften av tjejerna i min ex-klass förstår sig inte på honom, han är en väldigt speciell person och jag är en av de få som vet hur han tänker.

Anyway! Där har du lite om mina vänner. En sak de har gemensamt är att båda är rockare/punkare,  Alex lutar mer åt punk hållet och Felix mer åt rock. Båda två har punk/rock föräldrar.



Kommentarer
Postat av: Ysen

Är bilderna på Miley?

2010-09-13 @ 14:54:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0