Svar till Selma

Selma: Snälla kan inte du sluta försvara miley.. hon är en människa och kan göra det själv du behöver inte göra det :D och är det inte en sprit flaska påå bild 5? JO HON DRICKER. och kanske även röker.. en sen? shit hon är en tonåring det är det dom vi gör. snälla sluta försvara det är patetiskt. snälla. men din blogg e bra endå ;)

Svar: Jag vet att Miley dricker, hon är 18 och får dricka. Tror du inte Miley uppskattar folk som försvarar henne? Cuz by the end of the day it will mean something. Om Miley aldrig skulle se att folk försvarade henne skulle nog hennes självförtroende sjunka väldigt lågt eftersom det är är mer personer som försöker trycka ner henne. Hon behöver höra positiva saker om sig själv. Btw, är du ett fan av Miley Cyrus? Jag har svårt att tro det eftersom då skulle du förstå att hon inte röker. Läs hennes självbiografi så skulle du förstå mer om varför hon inte skulle röka. På bilden där Miley röker är det till och med teater-ciggaretter. Jag kommer försvara Miley hela mitt liv och inget kan ändra på det så ni andra som har tänkt kommentera en lika fånig kommentar kan lika gärna låta bli. Om ni bestämt måste det får ni ta och maila kommentaren till [email protected] ok? För jag vill inte svara på frågor på bloggen.

Kommentarer
Postat av: selma

nej hon är en människa. hon ska inte få stöd av sina fans.. ? snälla människa. du jag gillar miley jag tycker hon har grym klädsmak (det är dfr jag gillar henne) och hon är skön. ingenting mer. forfarande hon var INTE 18 när hon drack på bilden . NEJ du kan inte sitta och försvara henne, hon kna göra det själv. varför ska man må dåligt över någonting som hon inte har gjort självmord.. gå inte dit. för att hon skulle ha gjort det för länge sen då. hon har ett liv. tror du hon bryr sig? NEJ inte jag. det finns nått som heter DONT GIVE A SHIT. och det göt hon för dte har hon sagt i en intervju. palla försvara henne när hon kan göra det själv. om hon vill försvara sig skulle hon lägt upp en film eller nått. men det har hon inte gjort... SYND!

2010-12-07 @ 20:35:53
Postat av: marinathereséfransson

sv: tack :)

2010-12-07 @ 20:57:24
URL: http://baramarina.blogg.se/
Postat av: Denise

DET ÄR BRA, Zoey (?) hon måste få se folk som försvarar henne, jag försvarar henne , och miley skulle aldrig röka!!! du verkar inte som ett ffan till henne (Selma) !

2010-12-08 @ 11:46:43
Postat av: Ysen

Du, lägg av med att tjafsa med Zoey!!! Hon e en underbar människa och hon gör som hon vill, hon kan skriva saker om Miley!! Har hon sagt att det e 100% sant elr?! Och du, Zoey vet ovanligt mycket om Miley Cyrus!!! Lägg av!!!

2010-12-09 @ 18:23:25
Postat av: kristina

tyvärr får hon inte dricka för det är 21 i usa.

2010-12-11 @ 03:29:10
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0