svar

Postat av: sabina

skulle du kunna nämna alla Mileys hundar+ vilken ras dem är!! Oerhört tacksam :) :) 

Svar: Ziggy är engelsk bulldog, floyd är en Alaskan Husky ,Lila är en Yorkshire shooter, sen har hon Marry jane och happy men jag vet inte riktigt raserna på dom. Hennes mamma och pappa har en schäfer och en blandras som heter Fether och Mate (:

 
Postat av: Hanna

Det här kanske är än för svår fråga men jag undrar hur miley kan hålla sig så himla smal!? Har hon något special knep? :) 

Svar: Ja hon tränar pilates flera gåger i veckan och hon har också blivit gluten allergiker vilket innebär att hon inte kan äta vitt bröd etc som också gör att hon är smal.
cyrusmiley.blogg.se

 

Postat av: Lisa

-har hon varit i sverige nån gång? 
-Hennes favorit mat`? 
-När ska hon släppa ett nytt album? ;( 
-Vem är hennes bästa vän? :) 

Svar: Nej miley har inte varit i sverige men vi får hoppas att hon kommer hit nån gång.Miley gillar pizza med ananas på. hon gillar också, kanel och china mat.

Hennes album ska släppas i december i Uk men jag vet inte så mycket mer, lovar att jag slänger upp ett inlägg så fort jag vet.
Miley är bra kompis med Mandy och Demi Lovato men hennes absolut bästa kompisar är Kelly Osbourne, Denika och cheyne thomas.
cyrusmiley.blogg.se

 

2012-10-08 @ 22:14:53
Postat av: Chriis

Jag har alltid gillat miley från början av hannah montana men tycker att hon är väldigt dryg spc på senaste tiden vad tycker du? 

Svar: ja hon har ju förändrats väldigt mycket men jag tror att hon beter sig som hon gör nu är att hon håller på att bryta sig ur hennes "tonårs jag" och komma in i sitt "vuxen jag"
cyrusmiley.blogg.se

 

Postat av: Julia

Åh, inget jag kommer på jag vill fråga om Miley just nu, men i och med att du ska hålla i bloggen ett tag had det varit kul att få reda på lite mer om dig själv! :-D Hehe, typ, lite om hur du upptäckte Miley till exempel. Eller vad som helst om dig själv bara! :-)
Tack för att du uppdaterar så ofta förresten. :-D 
Kram 

Svar: Jag heter Nadja och är en 16 årig cheerleader. Om ni vill så kan ni ju titta förbi min personliga blogg med www.tiincheer.blogg.se och följa mig på instagram: nadja_musiclover . Jag upptäckte Miley via Hannah montana och jag kommer fortfarande i håg det första avsnittet jag såg. Jag älskar hennes musik att hon vågar testa nya saker för att inspireras på olika sätt, hon är också väldigt jord nära. Jaa.. kommer typ inte på nåt mer att skriva om mig själv så men titta gärna förbi min blogg och instagram så får ni veta lite mer (:
cyrusmiley.blogg.se
 
 
 
//Nadja
 
ps tack zoey för att du smyg bloggade lite i helgen (;

Kommentarer
Postat av: =)

Hundnörd som man är kan jag rätta till dig med att Floyd inte är en Alaskan husky utan en Alaskan Klee Kai. Marry Jane ser ut & vara en American staffordshire terrier, Happy kan jag tippa på att den är en rottweiler/beagle mix? Yorkshire shooter är väl inte ens någon ras? :P Yorkshire terrier är det nog. Annars har du rätt ;)

2012-10-24 @ 15:42:02
URL: http://shepherdsmix.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0