Nadja.

tänkte brara skriva lite om mig själv. Jag heter Nadja och är 16 år jag.Som dom flesta vet så är jag den som bloggar nu tills Zoey kommer tillbaka men jag ska evetuellt  fortsätta blogga tillsammans med henne. På fritiden så tränar jag cheerleading (4dagar/vecka) och pluggar (samhälle internationell) Jag har varit ett Miley fan sen jag såg Hannah Motana första gången, vilket var ganska länge sedan :p Miley har verkligen varit min förebild och inperation på så många sätt. 
 
Jag uppdaterar så fort jag ser nåt nytt och försöker att uppdatera bloggen minst 5 ggr varje dag, jag hoppas verkligen att ni gillar det och om ni har har några önskemål eller frågor så lämna en ommentar så ska jag gör amitt bästa att svara på det ni undrar. 
Fråga till er: vad tycker ni om bloggen och uppdaterandet? vad tycker ni om inläggen? (:
 
Ni kan gärna följa mig på instagram: nadja_musiclover
 
                                     twitter: nadja_musiclove
 
                     min privata blogg: tiincheer.blogg.se
 
jag har också en youtube kanal som jag ska börja lägga upp beauty rellaterande videor som ni också kan kolla in om ni vill : TheSecretsOfBeauty12 (please subscribe) 
 
Hoppas ni fått ett hum om vem jag är och igen hoppas ni gillar bloggen :D
 
 
 
//Nadja
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt du är! :)
Bloggen och uppdateringen är jätte bra!

Svar: tack (:
cyrusmiley.blogg.se

2012-11-05 @ 22:37:21
URL: http://swekatyperry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0