Naawww (gästbloggaren är...)

Ok, först och främst vill jag tacka mina fantastiska läsare för alla söta kommentarer som jag fick på förra inlägget! Ni är så underbara, jag log när jag läste vissa av dem. Tack så otroligt mycket ^^ Det var otroligt svårt att välja gästbloggare, ni var alla så söta så det slutade med att jag röstade mellan alla och "vinnaren" är... Sintia! Jag mailar dig om mer info senare idag.  Grattis! Till alla er som "förlorade" ni är så sjukt söta allihopa som vill hjälpa mig.
Ps. Kaaajsa min kära vän, skrattade när jag läste din kommentar. Du är my darling forever, nästa gång I promise! Love you :) svar: Nej min kompis kajsa som kommenterade

Kommentarer
Postat av: Kajsa

menade du mig kajsa som kommenterade om att gästblogga men inte hade mycket erfarenhet om det var jag love you to

2012-03-25 @ 16:06:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0