Vad jag vann

Kolla in http://celinejaarnek.se/ :)
Jag sensurerade bilderna lite så att ni inte kan stalka mig och döda mig :) Nejmen, seriöst, man vet aldrig vem som läser :O

Tycker halsbanden var söta ^^ Blev väldigt lättad när det inte var en bild på Miley på dem.


Ps. Gröna uggle-saken är min dagbok, ingenting som jag vann. Skriver någon av mina läsare dagbok? Jag rekommenderar det starkt. Man lär känna sig själv så mycket mer och det blir lättare att reflektera över vem man är/har varit och kan då se vad/vem man vill bli. Tänk alltid så här (tror Miley sa det också i ngn intervju):
Vill du vara vän med dig själv? Anyways, nu ska vi inte bli djupa, detta är trots allt en kändisblogg.

Kommentarer
Postat av: Ysen

-jaha.

2012-06-05 @ 21:00:27
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, Jätte bra blogg!! undrar bara hur gammal du är och hur länge du har varit ett fan av Miley?! :)

2012-06-05 @ 22:16:12
Postat av: Sara

Hej jag undrar om du vet om filmen lol och so undercover kommer till, Karlskoga

2012-06-06 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0