svar på alla era kommentarer


Har varit för seg för att orka svara förut. Anyways:
1. Tack så mycket! Twitter: https://twitter.com/intent/user?screen_name=mileycyrus
Instagram: Vet inte, många skriver att hon bara heter MileyCyrus
2.Tack :) Vet inte om hon kommer byta namn, jag tror inte hon har bestämt sig. Men de flesta kändisarna gör inte det.
3.Nej tyvärr, jag gör knappt headers till mina bästa vänner längre
4. Hon skaffade det nyligen + läs första svaret på kommmentarerna.
5. Nej hon skär sig inte. Miley själv har nekat rykterna och det är väldigt osannolikt eftersom hon befinner sig på¨en väldigt lycklig punkt i sitt liv nu.
6. Nr 4.
7.Kanske ;)
8. Ja LOL kommer ut idag för allmänheten.
9.Tack så väldigt mycket ^^
10. nr 6.
11. Ingen aning, kolla Sfs hemsida sf.se
12. Nej igen, sorry :/
13. Allt möjligt, mycket rock och country men även Lady Gaga.
14. Yesss, familjeproblemen löste sig och allt är bra :)
15. MC ofcourse ^^

Kommentarer
Postat av: mumtaz

hej miley jag vill fråga dig är emiliy din bästa vän

2012-07-18 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0