Falska rykten

Folk har talat om det här lilla sångklippet och trott att det var Mileys nya låt. Visst kan vissa toner påminna om Mileys röst och jag förstår förrvirrelsen men i det stora hela är inte låten "Miley". Blivande mrs. Hemsworth var dock snabb att skriva "This is most definitley not me or my new style of music". Jag tror hennes nya musik kommer vara mindre auto tune och mer country. Efter de uppmuntrande kommentarerna på covern av Bob Dylans "You're gonna make me lonesome when you go" gick Miley tillbaka lite till sin country sida. Hur tror ni MCs framtida musik kommer låta?

Kommentarer
Postat av: VIKTIGT!

Hej, ska Miley byta efternamn till Hemswoth? För några kändisar som gifter sig byter ju nt namn för att dem känar pengar på de?

SNÄLLA,SNÄLLA ZOEY SVARA SÅ FORT SOM MÖJLIGT! Måste få veta! <3 Tack på förhand.

p.s din blogg är seriöst bäst. Läser den typ 5-10 g varje dag! TACK!

2012-06-12 @ 19:40:05
Postat av: mileycyrusinme/majasvensson <3

hej zoey!

älskar din blogg som du kanske vet!

skulle vara jätte kul om du tipsade om min blogg på din blogg eftersom jag nyss har börjat blogga på min miley fansite blogg som du gjorde header till igen!

känns as gött, men vet bara inte hur jag ska få läsare!

så du skulle vara super gullig om du tipsade min blogg (mileycyrusinme.blogg.se)

så kunde jag tipsa din!



KRAM <3

2012-06-12 @ 19:56:01
URL: http://mileycyrusinme.blogg.se/
Postat av: Frida - FOTO

Vad heter Miley på instagram? :D

2012-06-13 @ 12:43:13
URL: http://fridafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0