INGEN TCA FÖR MILEY

Miley skulle planerat ha kommit på årets teen choice awards men idag skedde en ändring av planer. Drama ha klivit in i MCs liv än en gång. Miley skulle egentligen ha spenderat helgen i New York och göra intervjuer samt photoshoots men hon ställde in resan för att åka med Liam till philadelphia. Mileys mor Tish försökte övertyga Miley att henne att gå på TCA genom att twittra "Stop throwing your career away for his (Liam)". Det är en av anledningarna till att Miley sparkade hennes mamma som manager. Efter incidenten stängde Tish ner sitt twitter konto (dock var det av andra anledningar). Mileys team försöker övertyga henne att gå på galan eftersom hon är nomierad för fyra kategorier och har sagts vunnit en utav dem. Men som det ser ut så kommer Miley inte att gå.
Dåligt av henne tycker jag, okej jag måste respektera hennes privatliv, men Miley försvinner ur kändisvärlden sakta sakta. Hennes kariär tar liksom slut innan den har börjat. Hon gör ingenting. Släpper ingenting STORT. Folk glömmer henne. Men anyways, om shit is serious så är det bättre att hon löser det och inte går på TCA. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Och det känns som att hon följer Liam överallt och tar honom före alla andra. Lite konstigt och jag hoppas hon ändrar sig och går på tca.

2012-07-22 @ 19:25:01
Postat av: Anonym

Helt rätt! Man märker hur typ Miley sjunker jag menar inget nytt album sedan 2010 och hon har inte gjort så många nya photoshoots och det känns som det var typ flera år sedan miley gjorde en intervju. Jag älskar Miley och jag förstår att det inte är lätt men hon borde försöka satsa mer på sin karriär en Liams.

2012-07-22 @ 19:30:06
Postat av: Anonym

Varför inte acceptera hennes val?
Jag avgudar Miley, och tycker det är synd. Men jag tycker att vi ska acceptera henne och låta henne följa sin egen väg.
Har ni tänkt på att hon kanske vill bilda familj eller liknande? Hon kanske inte ens vill vara känd mer?!

2012-07-22 @ 21:08:54
Postat av: Matilda

Håller med dig ovanför! Hon kanske inte vill vara "känd" längre, utan bilda familj? Hon har ju själv sagt att hon vill ha barn snart, som jag även kom på nu att du inte har skrivit här i bloggen?...

Btw: GRATTIS MILEY! :D visste att du skulle vinna ett pris i TCA!
Synd dock att du inte kunde komma... :( Sitter o kollar live på det här i LA! :)

Svar: Men då tar allt slut, då kommer inget nytt från Miley
cyrusmiley.blogg.se

2012-07-23 @ 06:26:39
Postat av: Matilda

Håller med dig ovanför!

2012-07-23 @ 06:35:13
Postat av: Anna

Haha, Liam var ju till o med där på TCA! Phiadelpia? Vad fick du det ifrån? :P miley var inte där för att hon var hos sin familj typ? Eller vi får somsagt acceptera hennes privat liv! :)

Vad får du alla falska källor från btw? Borde kanske kolla upp lite bäätre innan du skriver?.. Fin blogg!!

Svar: Miley har varit i Philadelphia i över en vecka, du kan gå in på vilken officiell MC fansite som helst. Det finns inga spår av att Liam var på tca och jag vet inte var du fick det ifrån. Vart får du alla falska källor ifrån? Miley var i philadelphia 21 för att hon valde att stanna där, hon skulle ha åkt det 19 men ångrade sig. Läs på riktiga fansites. Borde kanske kolla upp lite bäätre innan du skriver? Och btw, skriv inte så diskret "bitchigt" som att du är så överlägsen.
cyrusmiley.blogg.se

2012-07-23 @ 07:14:00
Postat av: amanda

hej! lite dåligt av dig att säga sådär ,Miley är historisk och kommer alltid vara känd , hon ska vara med i en film som snart släpps och LOL släpptes för inte så länge sedan.
Jag tyckte inte d var så farligt att hon inte kom på TCA jag tyckte d var synd,men jag är som smiler jätte stolt. Hon vann två priser och det betyder jätte mkt för henne.
Jag kan förstå henne på många sätt, hon vill ju umgås med sin fästman oxå. Hon älskar oss fortfarande. Jag hoppas hon skriver ny musik snart , men man måste få låta henne andas ibland.

2012-07-24 @ 12:34:39
URL: http://jonasbrothers.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Asså försök att se det från Mileys perspektiv. Hon har varit känd i många år och hon har haft stor press på sig genom alla åren och hon är även nyförlovad och självklart vill hon spendera tid med Liam då! Hon kände väll att hon behövde en liten paus från allt kändisliv och bara leva livet.
Hon kommer inte försvinna bara för att hon tar en paus, herregud! Vi får lita på Miley, vi vet att hon älskar oss. Hon gör ju ett album nu också och är ju precis klar med sina filmer. Vad mer kan vi begära?

Svar: man kan inte ta pauser i kändisvärlden. Antingen är man inne eller ute. MC har haft en ganska lång paus redan.
cyrusmiley.blogg.se

2012-07-24 @ 15:00:16
Postat av: Anonym

Såklart kan man ta pauser! Vadå lång paus? LOL kom ju nästan precis ut på biograferna!

Svar: LOL är inte alls stor
cyrusmiley.blogg.se

2012-07-25 @ 09:03:44
Postat av: Anonym

Vem bryr sig om den är stor eller inte? Miley är nöjd med den och vi borde vara stolta över det.

2012-07-25 @ 13:32:58
Postat av: Anonym

Äkta smilers vet att Miley tycker att kärlek är viktigare än kändisskap och vi accepterar det. Äckel.

Svar: Du kallar inte mig äckel ok? Såklart tycket MC att kärlek är viktigare, hon gillar inte ens kändisskapet, det har hon sagt. Jag tycker bara det skulle vara synd om hon försvann eftersom jag gillar henne. Gud vad irriterade men otrevliga människor. Miley får sluta med att göra filmer och släppa skivor om hon vill och det är det som är bäst för henne men jag skulle tycka det var tråkigt såklart. Återigen, kalla aldrig mig för äckel igen.
cyrusmiley.blogg.se

2012-07-25 @ 21:25:37
Postat av: Anonym

men vad fan är det med alla ? hon skrev ju för fan i texten att hon bara tyckte att det var tråkigt att hon inte skulle delta men att hon aceppterar hennes privatliv. ni kanske borde läsa texten ordengligt innan ni börjar kalla människor olika saker och skriva elaka inlägg till henne. va glad för att hon fortsätter blogga efter era elak kommentarer för ni är då fan inte värd det. hon ger sin privat tid för att blogga vissa lite respekt för fan!!!!!!

2012-07-26 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0