Clearing some things up- LÄS

Ok, det här handlar om respekt. Ingen av er som skriver där ute har träffat mig, vet vem jag är eller vad jag vill. Ni känner inte mig. Därför är det inte rättvist för er att säga någonting elakt eller orättvist. I mitt inlägg "Ingen TCA för Miley" har det pågått lite debatt om vad jag skrev. Det är jättekul är läsa vad ni tycker MEN när ni som tjejen/killen nedan förolämpar mig personligen blir allt bara... Smaklöst. Debattera gärna kring frågorna men kritisera aldrig personen i sig. Jag skriver inte elaka saker om er så jag förväntar mig samma respekt tillbaka. Jag har säkert gett otrevliga svar tillbaka flera gånger under min tid som bloggare men jag har aldrig kritiserat någons personlighet. 
 
Usch och fy :) Har era föräldrar inte lärt er att man ska vara extra försiktig men vad man skriver på internet?
 
 
*tycker *Med otrevliga *om det är 

Kommentarer
Postat av: nadja

Du ska fan inte bry dig om sånna. Du är säkert en underbar och snäll person. Vem det än nu än är som skriver sånt är bara avund sjuk på att du har en grymt awesome blogg om bästaste miley och bara en äkta smiley skulle lägga ner sin tid och energi som du gör! Jag har själv blivit utsatt för liknade behandling så jag vet hur det känns. Don't let them bring you down 'cuse you know they aint worth you time! #staystrong #muchlove <3

2012-07-26 @ 01:24:59
URL: http://tiincheer.blogg.se
Postat av: Olle

Håller med till 100%!

2012-07-26 @ 11:57:39
Postat av: Lina

äh strunta i dom, dom är bara omogna, och tror inte dom skulle våga vara lika uppkäftiga i verkligheten. Din blogg är grym så strunta i såna negativa personer!

kram Lina!<3

2012-07-26 @ 12:44:55
URL: http://dagensmusik.bloggplatsen.se
Postat av: Ysen

NEJ NU!!! INGEN säger så till min bästa vän!! :) <3

2012-07-26 @ 14:56:29
URL: http://ysen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0