svar. HAHAHAAH :)

Helenis om No no no bitch:
Hur vet du hur Mileys bröst egentlgien ser ut? Med rätt bh så ser dom inte hängiga ut men när du tar av den... I should know


Svar: Hahhaha :) Men jag har sett Miley i bikini, jag vet hur stor skillnad en BH kan göra OCH vart gränserna på hur mycket de kan ändra är. Men det bästa svaret jag kan ge är: Jag är kvinna. Jag har varit på badhus XD Nej, men jag är kvinna, jag vet. Okej kanske inte i minsta detalj, men jag vet att de inte hänger ner till naveln på henne :)

XOXO// Zoey

Kommentarer
Postat av: Prytt typ!

Håller med dig Zoey!

2012-01-06 @ 17:32:32
Postat av: mileycyruslovers

Hej! Tycker ni jag ska ha ett Blog Award 2012? :)

http://mileycyruslovers.webblogg.se/2012/january/blog-award-2012.html#comment

2012-01-07 @ 12:20:44
URL: http://mileycyruslovers.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Man ser att bilden är fake. Brösten på bilden sitter för långt ner för att vara äkta. Det är ingen kvinna i världen som ser ut så.

2012-01-07 @ 14:08:46
Postat av: Helenis

Jag säger inte att bilden inte är fake men du har väll aldrig sett Miley på ett badhus, bröst är ganska olika. Vissa hänger, vissa hänger inte.

2012-01-07 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0