blä på världen

Folk är upprörda över bilderna från Liams födelsedag då MC was DRUNK! OMG! Gotta be kidding me, an 19-year old is drunk? Nej men, seriösly, hon är 19, she's in tha party years. 19-25 minst kommer hon blir full lite då och då. De flesta dricker och hon är ingen alkolist direkt. Plus, senaste gången hon var ute och festade innan Liams födelsedag var för ngn månad sedan. Kom igen people! What's wrong with you?

Sedan nr 2, att hon låtsades slicka på "kuk-tårtan". HAHAHAHa, tårtan var ett skämt, hon skämtade, och life is sooo much funnier when you have a dirty mind. Älskar dirty-minded humor. Sedan var det inte direkt en riktig snopp, bara en tårta så lugn.

XOXO, tack för att ni läser min blogg!
 


Kommentarer
Postat av: Ysen

Hahah, larvigt att folk hetsar upp sig så mycket!

2012-01-26 @ 18:24:11
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: maryam

not a big deal shes not hannah montana anymore shes my heroo and my idol miley cyrus 19 years old not even 12 även jag och mina kompisar skojar om det här och om jag hade en tårta som henne så ska ja göra exakt samma sak.... det e roligt :)

2012-01-26 @ 19:12:28
Postat av: Anonym

Håller med! Vissa har ingen humor!!

2012-01-26 @ 20:03:12
Postat av: Anonym

det är inte alkohol hon dricker, det är ISTE! gud..

2012-01-27 @ 13:47:43
Postat av: S

Det är klart hon ska dricka, det är klart hon ska ligga. Herregud, hon ÄR EN MÄNNISKA! Bara för att man är känd, betyder det väl ändå inte att man inte får leva livet? Eller?

2012-01-28 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0