Svar

 


Nån ba love Miley och Vickilovemiley: Det är i USA som det visas, kanske i sverige. Men annars brukar Ellen gå på 5an mellan 12-2 ngn gång. Kollar alltid på det när jag är hemma :)
MIkaela: Tack så jättemycket! Jag vet inte, det är inte så att de har bråkat eller något men de har inte träffat varandra sedan de slutade spela in Hannah Montana för några månader sedan. Jag tror Jason Earls är den enda som Mileyy träffar från HM-gänget

Maja: Har svarat på den här fråga 100 000 gånger XD men jag går in på Miley fansites som t ex Mileybz.com, läser Mileys twitter, FB osv och sedan, som sagt var, har jag läst hennes bok och kollat på i stort sett alla intervjuer med henne.
PS, all the people out there som tror att man bara kan googla på lite Mileyfakta och allt finns där. Don't, allt blir så ytligt och man får inte veta allt. Ett lätt exemel: Det står att hennes favoritbok är Don't die my love men hon har flera. T ex Kite runner är också en av hennes favoritböcker :) Börja kolla på intervjuer från 2006-2011, se hur mycket hon har förändras, it's kinda cool :) Ni kanske ska börja med den här? SOO CUTE, spola fram till 0.35

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha jag vet men den första sidan skulle vara lätt men den andra sidan tror jag vissa tycker är svår, lixom hur många kan when i'm gone utantill och det är inte så många jag känner som lyssnar på one direction xD

2012-02-01 @ 18:51:57
URL: http://livetsomkaajsa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vart kan man hitta alla intervjuer med genen då ??:))))

2012-02-01 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0