Miley gör Liam lycklig :)

Naw ^^ Detta sa Liam om Miley nyligen i en intervju.
Om deras förhållanden:
“What happened happened, and we’ve been together two and a half years. She makes me really happy. When you start, you want to be professional, but when you’re filming those scenes with someone and pretending to love them, you’re not human if you don’t feel something.”
Liam är den nya familjemedlemen, vilket är något han är glad över att få vara.
“[Billy Ray] is very spiritual. He’s just one of the nicest guys. Very accommodating. I’ve listened to his music since we got together. It’s awesome,”
Intervjun fortsatte med att de disskuterade Mileys uttalande i november på hennes 19-års fest. Hon sa: “You know you’re a stoner when friends make you a Bob Marley cake — you know you smoke way too much f—in’ weed,”.
Det blev senare rubriken på många artiklar och Liam försvarar Miley genom att säga:
“She’s in a room full of her best friends. And you have one person who comes in there and videos it. The poor girl can’t have one night where she can feel safe in her own world. It’s ridiculous.”

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har just statat upp åter igen min blogg om Taylor lautner som heter http://taylorfever.blogg.se/ så jag undrar om du skulle vilja göra ett länkar byte med mig :) ?

2012-02-20 @ 21:23:03
Postat av: Anonym

Ommg ,, su har den finaste designen jag har sett på miley!!!! jag avgudar dina designer .. jag skulle bli sjukt glad om du kunde designa min blogg om jasmine villegas , det skulle betyda mer än guld . jag älskar verkligen dina designer det skulle vara som en dröm som gick i uppfyllse(stavning) om du kunde designa min nya blogg :) jag skulle nästan gråta om jag hadde en sådan fin blogg som din !!! :)) ♥♥ ÄLSKAR DIN BLOGG !!!

2012-02-21 @ 01:22:20
URL: http://jjasminevillegas.blogg.se/
Postat av: Zabina

Hejj!! =) Allt bra med dig?

2012-02-21 @ 15:41:13
URL: http://zabinis.blogg.se/
Postat av: Miley

Har Liam å Miley gjort slut ??

Har för mig att jag läste det i en. Skvaller sida som jag hitta på internet...

2012-02-25 @ 01:41:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0