Nadja ❤ ❤

Det är synd att Zoey bestämt att hon ska sluta blogga här men jag kommer däremot att fortsätta. Som jag har sagt förut så vill jag att ni ska kommentera om ni har önskemål på jag ska ta upp här, om ni tycker att jag gör ett bra eller dåligt jobb med de inlägg jag gjort. Jag tycker att det är jätte kul att underhålla er läsare med nyheter från en av pop världens bästa sångerskor och skådespelerska. Jag har verkligen gjort mitt bästa för att blogga så bra jag kan och jag hoppas att jag inte har gjort Zoey besviken.. Så nu tar vi nya tag och jag hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg cyrusmiley.blogg.se även fast Zoey slutar och ger mig en chans att visa hur bra den här bloggen är ! Tack på förhand och tack till alla som har stöttat mig igenom den här lilla tiden som jag haft här på bloggen. ❤ ❤

 

//Nadja


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tycker att du bloggar jättebra! Snäll sluta inte för det är flera Miley-bloggar som lagt ner och tycker den här är så bra :-) Ett tips är att du kanske kan ha typ dagens låt med Miley, dagens bild eller kanske dagens outfit med Miley.

Kram

2012-12-18 @ 12:46:32
URL: http://www.anyway.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0