MC goes blonder and shorter

 

Kommentarer
Postat av: Helenis

Jag älskar Miley men hon var MYCKET snyggare i långt och brunt.. :(

2012-08-05 @ 14:35:58
Postat av: maja svensson <3

hej (igen hahha)

kunde du fixxa det? vet att du sa att du skulle svara när du hade tid osv osv.. & förlåt om ja tjatar.
men det är massa som klagar på att dom inte kan kommentera osv.. så snälla kan du hjälpa mig med det? :/ <3

Svar: Alltså jag vet inte varför det inte går att kommentera. Har du ändrat något i kodmallen? Jag rekommenderar att du återställer hela kodmallen samt stilmallen, men då måste du göra en helt ny design. Om du inte vill det så kan jag hjälpa dig först om typ 2-3 veckor.
cyrusmiley.blogg.se

2012-08-05 @ 15:56:52
URL: http://mileycyrusinme.blogg.se
Postat av: maja svensson <3

nej jag har inte ändrat nånting i kodmallen faktsikt.
men, ja.. ska du göra en helt nu header/design då? eller ska du bara fixa så de går att kommentera?
för ja är inte så bra på att göra nya designer och så,

2012-08-05 @ 16:34:04
URL: http://mileycyrusinme.blogg.se
Postat av: Anonym

Det blev jättesnyggt!

2012-08-05 @ 22:13:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0