Förändringar med kroppen

Mycket har hänt med Miley på sistonde.

1. Hon har bl a skaffat sig en ny tatuering där det står någonting med "Love". Vad tycker ni om den? Själv tycket jag att det börjar bli lite för mycket hon har nu runt nio tatueringar (Just Breathe, love, hjärtat, korset, drömfångaren, OM-tecknet på foten, likamed tecknet, ankaren och den som hon nyss har skaffat. Det är alla jag kan komma på just nu). Sedan tycker jag inte om själva stället hon valde, ser ut som massa text som kommer ut från armhålan, mysigt. Men det är såklart, jag vet inte meningen med  tatueringen. Det är meningen som ofta gör att jag tycker om den. Det är ofta ganska betydelsefulla tatueringar.

2. Våran lilla flicka har gått ner ännu mer i vikt, jag blev shockad när jag såg bilden nedan. Hon blir bara tunnare och tunnare känns det som. Anyway, she's beautiful. Dock gillade jag hennes kropp när hon hade lite mer kött på benen, men hon har börjat träna och motionera mer nu så det vär bra. En annan anledning till att hon går ner så mycket var för att hon har blivit diagnoserad med Gluten-intollerans, för er som inte vet vad det är så är det när man inte får äta vete. Alltså, man får inte äta bröd, pasta, bullar, de flesta tårtor och kakor i världen osv. Om man gör det förstörs ens tarmar(?) (tror jag) i tre månader. Anledningen till att jag vet allt det här är för att min "styvpappa" är det. Tro mig det suger. Man kan inte ens "äta" soja eftersom det innehåller spår av gluten.



3. Det går rykten om att Miley skär sig! Jag blev  världigt förvånad när jag hörde det. Miley är i en ganska lycklig period av sitt liv just nu så it makes no sense att hon skulle skära sig. Om detta är sant hoppas jag verkligen att hon får hjälp att sluta mm. Dock är detta fortfarande bara ett rykte och ett ganska litet ett med. Bilden nedan skulle kunna vara photoshoppad eftersom det inte är min. Vad tror ni, rykte eller på riktigt?

Kommentarer
Postat av: nadja

sista bilden är fejk. man ser det efter som att hennes arm buktar ut och den ser almen skruvad ut.

2012-04-20 @ 19:18:14
Postat av: carro

På den nya tattoo står det love never dies

2012-04-20 @ 19:50:18
Postat av: lovemileyraycyrus

HejHej:) det står Love never dies på Mileys senaste tatuering!

Älskar din blogg<3 :)

2012-04-20 @ 22:14:29
URL: http://lovemileyraycyrus.bloggplatsen.se
Postat av: Pernilla

Love never dies :)

2012-04-21 @ 16:38:43
Postat av: Kajsa

Ja på taueringen så står det love never dies så fint kan inte du sätta in bilder på alla hennes tattoos

2012-04-22 @ 11:31:00
Postat av: frida

jag tror inte det kolla på bilden där hon är ute med sin hund kolla på armen hon håller telefonen i man ser något som ser ut som ett ärr på samma ställe

2012-04-25 @ 13:55:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0