svar <3

-Hej Zoey!
Jag har en fråga,röker Miley fortfarande bong? Det går rykten om att hon gör det när hon är stressad och att hon slutat HELT(det jag hoppas på xD ) men isånna fall om hon är stressad hur hinner hon röka ur en stor jäkla vatten pipa ??? De du?! Iaf tacksam för svar ! Vill gärna veta ...tror jag iaf,( hoppas på det svar jag vill föra ^^ )

-Hej! Visst är det inte konstigt att beundra en tjej,typ som Miley?! Det hände en rätt pinsam grej i skolan idag. Jag satte upp typ 13 Miley bilder i mitt skåp,dom e rätt skora och syns mkt! Så kom en lärare förbi och sa"va?du har ju bara tjej bilder i ditt skåp! Inga killar :s " tänk om han typ tror jag är kär i henne ;o tycker du det är konstigt att man säger att man älskar en tjej? Asså jag älskar ju henne på ett annat sätt än att vara kär,om du fattar vad jag menar?!
Vare sig han tror det elr ej kommer jag ändå alltid älska dig,Miley <,33

Peace

Svar:
-Nej nej nej! Miley rökte bara bong en enda gång. Hon bara testade, hon feströkte :) Så oroa dig inte <3

-Det är inte konstigt att älska en annan tjej som man inte är kär i. Jag älskar mina tjejkompisar, men jag ville inte kyssa dem (Sorry Moa, men det är över :)
Jag älskar och ser upp till massa andra kändisar förutom Miley.

Ny bild, Miley i haiti.

Kommentarer
Postat av: Hehe kmr nt ihåg vad jag hette

Tack för ditt svar :)

2011-10-05 @ 16:28:41
Postat av: Anonym

Men på youtube står det att miley är död :O

2011-10-05 @ 18:50:21
Postat av: alexandra

Hej! din blogg är bäst.



Vart får du din fakta om miley?? skulle också vilja stara en miley blogg men vet inte vart jag ska få faktan i från.



Din blogg är verkligen bäst :)

2011-10-05 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0