Miley-quiz :)

Är lite uttråkad, så gjorde ett litet Miley-quiz ♥ Jag vill gärna ha feedback, t ex var det lätt eller svårt osv. Man vinner ingenting, detta är bara för att det är kul. PS. Snälla googla inte efter svaren, blir så J**** tråkigt då -.-

(1) Hur många syskon har Miley? Inklusive halvsyskon.
1. 3
X. 5
2. 4

(2) Vilken av de här sakerna kan Miley inte göra?
1. Vrida sin arm ett helt varv
X. Gå ner i split
2. Göra en volt (alltså rakt på stället. På platt mark)


(3) Vad tyckte de var felet på Mileys röst under Hannah Montana audition?
1. Hon sjöng för ljust
X. Hon sjöng för mörkt
2. Hennes röst var fortfarande för barn-aktig

(4) Om Miley kunde, vem i hela världen skulle hon helst velat uppträda med?
1. Kurt Cobain
X. Joan Jett
2. John Lennon

(5) Vilken av de här sakerna vill Mileys sextonåriga jag inte ändra på med sig själv? 
1. Hennes hår
X. Hennes skratt
2. Hennes längd.




Kommentarer
Postat av: Smiley Miley

Svaren på frågona då?

Tror jag hade rätt på alla iaf x))

2011-11-06 @ 18:17:34
Postat av: frida

Inte för lätt, inte för svårt, perfekt! :D svarade fel på femman, men dom andra hade jag rätt på, fick tänka efter en stund bara :)

2011-11-06 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0