Lyssna...

"Fråga": Asså jag fattar inte. det är väl klart det är riktig musik som är skriven av riktiga musiker. varför lägger du upp den helt plötsligt, har det något med Miley att göra eller ? älskar din blogg btw :)

Svar: Nej, det har inget med Miley att göra. Fick bara ett litet ryck och orkade inte med typ Kesha och sånna musiker (valde bara ngn, bli inte upprörda över mitt exempel). Så redigerade röster med låtar de inte ens har skrivit. Tro mig, det är sällan artisten som sjunger låten har skrivit den jämfört med typ bara 10 år tillbaka. ´Det är sällan man verkligen hör personen som sjungers verkliga röst nu. Det är sällan det används riktiga instrument, bara dataeffekter.

PS. Tack så mkt


Kommentarer
Postat av: selly

jaha okej , det är lungt jag ville bara veta.. för när du skrev det så trodde jag att det var typ miley som skulle sjunga den.. (va inne på mobilen liksom) men jaja okej.. vet du förresten om miley ska göra någon musik snart ? ps. varsågod ;))

2011-11-21 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din email (Valfritt):

Din blogg/sida:

Vad vill du skriva?:

Trackback
RSS 2.0